Selam kira'dami yaşıyorsunuz kendi evinizmi😤😤😤🫡?

Benim kendi evim 1. kat toplam 5 kat asansörde var Ben şimdi asansör aidatı verecek miyim asansör kullanmıyorum
Selam kira'dami yaşıyorsunuz kendi evinizmi😤😤😤🫡?
Cevapla