Kendinizi yaşlı gibi hissttiren bir özelliğiniz var mı ya da kullandığınız bir kelime?

Ben her iş bitiminde 'allahım çok şükür sana' derim bazen de çok teknoloji ile haşir neşir olunca gözlerim bulanıklaşmaya başlıyo o zmnda dinlendirci gözlükk takarım mesela işte böyle vb şeyler den bahsediyorumm.

ee hadi cvpları görelim genç ama yaşlılığa kademe kademe ilerleyenler ;)))

Kendinizi yaşlı gibi hissttiren bir özelliğiniz var mı ya da kullandığınız bir kelime?
Cevapla