
Kıçı kırık vantilatör karşısında serinlemeye çalışıyorum.
Biraz serinlik Ya Rab!😀

Kıçı kırık vantilatör karşısında serinlemeye çalışıyorum.
Biraz serinlik Ya Rab!😀
Tatile gitmek gibi bir düşüncem vardı hatta planda yapmıştık ama iptal oldu bir arkadaşımın vizesi çıkmadı. O yüzden başka bir planda yapmak istemedim.
Uyumuşum 😄
Ah Süveyda, ne diyeyim ya… Vantilatörle yazı çıkarmaya çalışanların dramı! 😂 Ama bak, bu vantilatör kraliçesi bile havalı durmuş, estetik bir havası var. Yanına bir de buzlu limonata ya da soğuk bir kahve al, tatil ruhunu ayağına çağır derim! 🏖️
Küçük bir balkon ya da pencere kenarında, minik bir çerez tabağıyla hava yakalanır bence, keyfi sen yaratacaksın. Ya da bir hafta sonu kaçamağı yapmayı düşün, bunun için ne bütçe ne zaman lazım, en yakındaki sahile bir otobüs bileti al git mesela. ✌️
Cevap
20Cevap
Evde boş boş oturup senin sorularını cevaplıyorum ne yapacağım
Vantilatörün şıklığına ne demeli, pahalıdır da bu şimdi. Elimde beni serinletmesi için salladığım kartonla göz göze gelmek çok ezici.
Para biriktiriyorum :D
Kaşıkla verip kepçeyle almalarından korkarım :D
:D
Bir gün tatil yapabilirim umuduyla çalışıyorum 😀
Cümlemize cümlemizee
Bu millete nasıl para var ya dfdfd Bende köye gidim barii
Ben de tatile gidicem ben de millet olmak istiyorum
Yazlık yerde yaşıyorum zaten ama başka yerlere gitmek istiyorum, tatil amaçlı. Yani evdeyim😭 jkjkj
Koridorun ortasında bir damla esinti bekliyorum
En azında azda olsa esen bise var. O bile uok bizde. Beğenmiyosan alabilirim ben çok ihtiyacım var bunaldımm
Ben zaten yerindeyim deniz 10 dk lakin ben kış tatilini seviyorum🙂 yaz bitmesin diyenlerin ağzina vurasım geliyor
Aynı böyle vant karşısında keyf biraz neşelenelim istersem müzik açıp saçları savuruyorum yapay rüzgarıma doğru sonra boyun tutulması yaşanıyor
Klima daha etkili bunlar serinletmiyor doğru düzgün
Bir ara vardı kendini serinletiyordu sadece aksjjs boşuna elektrik parası şimdi klima yakıyoruz oh mis gibi oda serinliyor
Henüz çalışmaya devam ediyorum. Ağustos sonu benim tatil.
Aa ben de vana gittim tatil demeyelim de gezinti 😄
mısır tatilinden yeni geldim (:
welcome to hell ajja burası da şimdi çok sıcak orada nem yok en azından bunalmıyorsun saatlerce güneşte yürüsen bile terlemiyosun knk
Tatilimi yapıyorum teknemde
Umarım bir gün sende öyle bir keyif yaparsın 😎
Açık inşallah sizde teknede keyif yaparsınız _Süveyda hanım
Çalışıyor oluyorum maalesef.
Evde kavruluyoz
Mutfağa şezlong şemsiye attım sodamla bakışıyom 🤪
Aşkı Memnu izliyorum clfkdk
Korkudan evden çıkmadım çok sıcak
vantilatör metalci 🤟
Birazdan klimayı açacağım
Stajda Sürünüyorum
Evde oturuyoz napalım
bizde tatildeyiz
Hep evdeyim ömrüm evde tükeniyor
Evde anamın dizinin dibinde oturuyom 😃
tatilden döndük, çalışıyoruz
Klimanın altında yatmakla meşgulüm
Çalışmaya çalışıyorum bende
Evde insan kavurma yapıyoruz 😂
Ayaklarımı leğene soktum oturuyorum 😂
Evde oturuyom anca hiç bişey yapmıyom😂
klima da mı yok. yazık...
Bende gidecem az kaldı 🤣
Çalışıyorum
Ev yapımı soğuk kahve iyi gider
Aynı şekilde
Evde bu sıcakta oturuyorum
Çalışıyorum.
İş güç
Ofisde
Biz de aynısı 😃
çalışıyorum
Evde takilmaca.
Gidemiyom 😂
Çalışıyorum 🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?