Yalnızlık çok zor degil mi sizce de?

27 yaşındayım mühendisim. şuana kadar hep eğitimimle okulumla ilgilendim. Yüksek lisan sa da başlamayı düşünüyorum. Kız arkadaş vs. hic olmadı. Yaşımın geldigini düşünüyorum. Evlenmek için uygun bi kız görürsem veya sevgili de olur çok isterim. Yalnızlık çok zor. Sosyal çevrem hiç yok. Hic ilişkiz birliktelik yaşamadım. Ne yapayım nasil tanışabilirim uygun biriyle? Inanin cok zor.
Yalnızlık çok zor degil mi sizce de?
Cevapla