23 yaş kızla 20 yaş erkek'den olur mu sizce?

Kızlar çocuk öncelikle 20 yaşında gibi değil net 30 gibi bir olgunluğu var abartmıyorum 30 yaşındaki bir adam bile onun kadar olgun düşünceli kibar bir kadına sesini yükseltmeyen ben yaşı sorun edip ayrılmama rağmen lütfen benim yüzümden göz yaşı dökme lütfen beni affet seninle aynı yaşta olmak isterdim gibi kibarca konuşması bile beni benden aldı gerek görsel gerek karekter olarak benden bile olgun duruyor ben ağladığımda dayanamıyor merdiven çıkarken bile o kadar düşünceli ki ellerini uzatıp tut ellerimi diyen ulu orta yerde bana temas yapmayan birisi buluştuk kaç defa sadece saçlarımı okşadı başkası olsaydı eminim fırsatı yakalar yakalamaz faydalanmak isterdi ama işte o kız kardeşimden sadece 2 yaş büyük ve benden 3.5 yaş küçük olur mu ya sizce bıraktım onu geri dönmeli miyim şu an iyi psikolojiye sahip değilim sağlikli düşünemiyorum
23 yaş kızla 20 yaş erkek'den olur mu sizce?
Cevapla