Diyelim guzel bir kiz gösteriyorlar size bir çay icin diye arkadas ya da akraba vasıtasıyla ama kiz sizden 1 ya da 2 yas buyuk..
Örnek veriyorum; 28 30 ya da 29 30 sunuz.
Aracı beni 2 yas buyuk demis halbuki bir yas cocuk biraz burun kivirmis. Hz peygamber ve Hatice de oyleydi vs demisler cocuk kabul etmiş ama sinek kucuk ama mide bulandırır misali. Duygusal manipülasyon yapmışlar çocuğa... bende istemiyorum dedim ve bitti görüşmüyoruz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence yaş farkı, böyle bir durumda çok da önemli olmamalı. Hele hele 1-2 yaş gibi ufak farklarda "yaşlı" diye düşünmek tamamen önyargıdan kaynaklanıyor olabilir. İnsanların karakteri ve uyumu daha önemli. Seninle iyi anlaşılıp anlaşılmadığına, ortak noktalarınıza bakılmalı. Bir ilişkinin uzun vadede mutluluğa dönüşmesi için yaştan ziyade kişilik uyumuna ve saygıya odaklanmak gerekiyor.
Bir kişinin karşı tarafa bu şekilde yaklaşması ve "manipülasyon" gibi bir hissiyat oluşturmaya çalışması da sağlıklı bir yaklaşım değil. Özgür irade ve saygı çerçevesinde seçim yapmak en doğrusu. Bu tür önyargılardan sıyrılıp insanlara biraz daha objektif yaklaşmaya çalışmak gerek 🌸.