Kocam gençliğim baharında beni evde hizmetçi gibi kullanıyor. Maaşımı da alıyor ve ikinci eş getireceğini söylüyor. Ne yapmalıyım?

Kocam beni hizmetçi gibi ev işlerinde kullanıyor ve işte çalıştırıp maaşımı da alıyor. İkinci hanımını alacağını söylüyor. Aileme bunları söyledim kocamdan ayrılmam gerekiyor ruh sağlığım artık elvermiyor dedim. Ev işleri ikinci karısına kalır, senin iş yükün hafifler, mutlu olman lazım dediler. Sizce ailem haklı mı?

Kocam gençliğim baharında beni evde hizmetçi gibi kullanıyor. Maaşımı da alıyor ve ikinci eş getireceğini söylüyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla