Yakınlarınız size genelde nasıl hitap ederler?

Yakınlarınız size genelde nasıl hitap ederler?

tunaydiiin. yolda gordugum insan bile bana yarenim diyo artik ismimin anlamindan hoslanmamaya basladim (!). herkesin de dostu arkadasi olamayiz bu ne samimiyettir yani? iyelik ekli hicbir hitap seklini de sevmem normalde ama tum tanidiklarimin da yareni oldugum icin bi sey diyemiyorum artik. yaro, yaris, yavrus, yarisko, yaros vb. bi ton hitaba karsi gorsel benim 🥹🤍💕🌸✨

Yakınlarınız size genelde nasıl hitap ederler?
Cevapla