Esim kendimi degersiz hissettiriyor?

Merhabalar ben 8 ay önce vasitayla esimle tanistim ailem evlenmemi istemiyordu genel olarak ama 4 ayimizda gezerken babam bizi gormus ve beni arayip bu is bitti eve gelme deyince oda benimle evlendi cok ani bi karardi iyice taniyamadim. Durumlari cok iyi degil ama kotude degil dugun yaptilar bana ve herseylerini aldilar ama bana gelince eski bi kac kere giyilmis istemedigim bi gelinlik aldilar esime dile getirdim senden soguyorum almamki dedi asker kendisi esyali eski bir evde oturuyoruz evlilik teklifi bile etmedi yuzuk almadi kadin icin ne oldugunu anlayamiyo maalesef bencilce seviyo alkole duskun ve gecende tartistik bana el kaldirdi sana vururum dedi kiyamam sana zarar vermem diyen insan endiseleniyorum hayatim icin dedim emin ol seni oldursem cesedini kimse bulamaz dedi simdide bisey yapmam sana diyo ama guvenimi kirdi kirginim emin degilim bosanmayo dusunuyorum yolun basindayken ama yinede kafam karisik seviyorum diyo ama belliki bencilce seviyo bugun kiz kardesiyle kahvaltiya gittik parka isallah evden hazirlamissiniz dir diyo para harcamamdan korkuyo zaten dogru durust sormaz paran var mı diye ben boyle bi kız degildim hep calissan cebinde parasi olan bir kizdim sizce kararimin arkasinda durmalimiyim

Esim kendimi degersiz hissettiriyor?
Cevapla