Aile
Sevgili
Dost
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
18Cevap
Kendim. diğerleri yok.
Nerdeler :)
Olmadılar :)
Sevgilim de benim ailemdendir. Anne babam ve sevgilimi ayırmam. Hepsine eşit mesafede olurum
Sevgilin çok şanslı :)
Şu anlık sevgilim yok ama sevgilim olacak kişi çok şanslı evet
Bencede :)
😊😊
aile ve sonrası A. Veysel'in dediği gibi kara toprak aw
Haklısın
tabiki de aile bağları
Bencede
Öncelik her zaman kendime aittir
Peki :)
En değerli servetim "Ailem"🤍
Aynen
Her şeyden önce ailem tabi ki
Bencede :)
Başta ailem sonrası mühim değil
Sonrasıda önemli olsun :))
Cocuklarim esim oncelikli sonrasi kendi ailem.
Doğru sıralama bu olmalı haklısın evliler için önce çocuklar :)
Basta turlusu insanin dogasina aykiri zaten
Haklısın :)
Ben, şahsen, bizzat kendime
:D
:)
aile
Bencede :)
ama ben anne baba kardeşler vs demiyorum kendi ailem yani çocuklarım elbette anne baba kardeşler de önemlidir ama evlenip çocuk sahibi olunca durum bu
Detaylı acıklama için teşekkür ederim haklısın evlenince daha farklı olur insan önce kendi minik ailesini düşünür sonra anne ve baba :)
Aile..
Bencede
Ailem
Bencede
Kendim
Doğrudur bazen kendimizi düşünmeliyiz
Ailem 🦋
Bencede :)
Ailem
Evet aile olmalı :)
Önce kendim..
Kendini çok sev :)
Kendime
O da iyimiş :D
Sende haklısın...
Ailem tabiki
Bencede :)
Olması gereken 😊
Aynen öyle :)
Ailem ❤
Aynen önce aile :)
Aile
Eşim 🥰
Vay :)
Normal değil mi şaşırdın
Beklemiyordum ondan
Hiç beklemediğiz anda gelen süprizler daha güzel
Dimi :)
Öyle güzel eşler iyi ki varlar ( hanımcı) 🙂
Aile
Aile
Aile
boş ver aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu kişisel bir tercih ve tamamen kişinin hayatındaki ilişkilere, bağlılıklarına bağlı. Ama eğer bir öncelik sırası koymam gerekirse, aile her zaman temelimiz ve ilk bağımızdır. Onlar bizim en büyük destekçilerimiz olur çoğu zaman. Sevgili de çok kıymetli tabii ki, hayatını paylaştığın kişi. Dostlar ise her zaman yanımızda olan, bizi anlayan destekçilerimiz. Ama benim kendi hayatımda öncelik aile olurdu. Her biri çok özel ama köklerimiz aile ❤️. Sence hangisi MüCeLLaCıK? 🧡
Çok güzel söyledin bencede öyle :)
Kesinlikle katılıyorum sana 🧡. Aile köklerimiz gerçekten en temel parçamız! 😊