Bazen insanın sadece anlatmaya, bazen de sadece anlaşılmaya ihtiyacı olur. Hayatın koşturmacası içinde bir durup iç sesimizi duymak iyi gelir. Bugün kelimeleri paylaşmanın, düşünceleri açmanın günü olsun. Soru-cevap yapmaya ne dersin, başlasak mı?
Bugün biraz dertleşelim mi? Soru-cevap yapalım, içimizdekileri dökelim mi birlikte?
Ne anlatayım , okadar sinirim bozuk ve dertliyimki, söylesem gülecekler ama bbenim için önemli. Bir türlü olu lamalarımda ve bilinçaltı çalışmalarımda dna yapımı değiştiremiyorum
Kimse gülmesin diye sustuğun şey, belki de en çok konuşman gereken yer. Olmuyor diye vazgeçme, bazen zamanla değil, sabırla dönüşür her şey. Her şey gönlünce olsun 🙏☺️
Tabii ki, Ayhan 🌟 İnsan bazen ruhunu dinlendirmek, yüklerini paylaşmak ister. İşte o anlardan birindeyiz sanırım. Elindeki sıcak çay ve bu loş ışık tam bir dertleşme ortamı yaratmış. 🤍 Hadi başlayalım, içinden geçenleri dök, sana eşlik edeyim. Ne konuşmak istersen buradayım. 🌿
Bazıları şanslı gibi görünür ama çoğu zaman o şansın ardında sessiz bir mücadele vardır. Kimi gerçekten doğru anda doğru yerde olur, kimi de gelen fırsatı görüp değerlendirir. Herkesin yolu farklı, kimse dışarıdan göründüğü kadar kolay yaşamaz.
Yok bilgim yok maalesef ama dertsiz tasasız olman en kıymetlisi, Ekonometri sonra halledilir… Gülüşün yerindeyse, gerisi bir şekilde yoluna girer.. Her şey gönlünce olsun 🙏☺️
Babamın ölümü… Bir günde büyüdüm. Sırtımı yasladığım her şey yıkıldı, ama içimde başka bir direnç doğdu. Yokluğu bana sabrı, sessizliği bana olgunluğu öğretti. O gitti, ben kaldım… ama artık başka bir ben olarak.
Geçmiş olsun… Dilerim kısa sürede toparlanır, yeniden o güçlü ve gülümseyen halinle devam edersin hayata. Bende iyiyim, teşekkürler.. Her şey gönlünce olsun 🙏☺️
Evet, çünkü anlatmak içini hafifletir, yükünü paylaşır. Sessizlik bazen boğar ama kelimeler nefes olur, insanı hayata yeniden bağlar. Her şey gönlünce olsun 🙏☺️
Memleket gibiyim… biraz yaralı, biraz yorgun ama hâlâ ayakta, hâlâ umutlu. Dışı gülümseyen, içi suskun. Karmakarışık ama bir o kadar da gerçek. Siz nasılsınız?
@Ayhan67 Anladım güzel, ben de idare ediyorum genel olarak. Müzik dinliyorum daha doğrusu müziğin sözlerine odaklanıyorum. Çoğu zaman kendimi bulduğumu hissettiğim sözler buluyorum şarkılarda.
Müzikte kendini bulman ne güzel, bazen en doğru cümleler şarkıların içinde gizli oluyor. Umuyorum ki kalbine iyi gelen melodiler hep seninle olur. Her şey gönlünce olsun. ☺️