Çok kızcaksınız farkındayım özür dilerim?

İki yıllık bir ilişkim var çok yoruldum ilgisi bana karşı yok öyle hissediyorum sevildiğimi vs hissetmiyorum bazen hissettiriyor oda bazen
Tokat attı kavga ettimizde arabama almak istemiyorum dedi taksiyle gönderin dedi bende durmadım çünkü gidmezdim akşam üstüydü apta** biliyorum gitmek zorundaydım onunla çok kuzcaksınız farkındayım bende küfürler hakaretler ettim benimde hatam var ama önceden de ederdim hiç vurmazdı
Evet ayrıl uzak dur diyeceksiniz yaptım yeminle umursamyor arada yokluyor affetmemem lazım biliyorum ama çok yoruldum çok yoruldum napcam bilmiyorum kendime zarar vercem diye çok korkuyorum
Birde bir şey dahaa oldu
Bana dondurma ve cips i gönderdi kuzenleriyle ama iyi anlaşıyorum neyse iki gün evle uğraştım poğaça çiğköfte bisküvi topları iki çeşit kurabiye Rus salatası soğuk kahve falan emek vermişsim hala biliyorum
Sonra dedim ben ailesini seviyormuşum çünkü gerçekten çok iyiler arkadaş gibiyim kardeşiyle ama onla ise hiç uğraşma yok bir şey yok sıkıldım akıl verin diycem ama yine anlamıycam galiba
Çok kızcaksınız farkındayım özür dilerim?
Cevapla