Nasıl insansız da hayatımı idame ettirebilirim?

Şu an için bir ailem var ama ömür boyu benimle olamayacaklar. Benim de aile kuracak niteliklerim yok, çirkinim ve birinin uzun süre tahammül edebileceği biri değilim. Birini hayatıma alsam da uzun vadede aldatılırım, bu tiple çocuk da yapmak istemiyorum. İçedönük hatta asosyal biri de olduğum için pek bir çevrem de olmaz ama yalnız da olsam mutlu olmak istiyorum, nasıl olur?

Nasıl insansız da hayatımı idame ettirebilirim?
Cevapla