Nasıl kendi istediğim gibi arkadaşlıklar edinebilirim?

Kendimi hassas, güvenilir ve sahiplenici biri olarak tanımlayabilirim. Sevdiğim insanları yeri gelir kendimden çok düşünürüm, değer verdiğimi göstermekten de çekinmem lakin insanlar bana karşı hiç böyle olmadı, en değer verdiğim bile aylarca yazmaz, sonra yine ben yazarım. Nerede yanlış yapıyorum emin de değilim. Kimseyi sık boğaz etmemeye çalışıyorum, bu ilgisiz tutumlarını karakterlerine veriyorum ama ben de verdiğim değeri görmek, yakınlığı hissetmek istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Nasıl kendi istediğim gibi arkadaşlıklar edinebilirim?
Cevapla