Muhafakar Aileye gelin gitmek gerçekten zormuş? Erzurum dadaş çok sıkıntılı değil mi?

Merhaba arkadaşlar. Eşim beni açık gördü beğendi öyle evlendi. Şimdi her giydiğime karışıyor bana basma etekler alıyor. Kapan diyor. Ailesi çorap rengime bile laf eder. Dar giyme der sürekli açıkları hiç sevmezler zaten. Hep başörtüsü lafı döner. Ama namus başörtüsü ile asla değerlendirilemez diyorum cahil kafaları anlamıyor çok yorucu hepsi. Kendi kadın kızları da saman altından yürütür ama.
Muhafakar Aileye gelin gitmek gerçekten zormuş? Erzurum dadaş çok sıkıntılı değil mi?
Cevapla