En çok erkeklere zarar verir.
Kimse kimseyi kısıtlamamalı, herkes özgür olmalı değil mi?
İsteyen istediği yerde yaşar, çalışır. Kadın erkek eşittir.
En çok erkeklere zarar verir.
Kimse kimseyi kısıtlamamalı, herkes özgür olmalı değil mi?
İsteyen istediği yerde yaşar, çalışır. Kadın erkek eşittir.
Erkek kısıtlarsa strese girer ve kendisi de mutsuz olur, bu doğru. Zaten o yüzden "en başta" kısıtlamasına gerek duymayacağı eş seçimi yapması lazım. Siz kadınlar ise potansiyel kocanıza uyumlu olup olmadığınızın rasyonel/mantıksal çıkarımını yapmanız lazım. Yani biraz duygusal/hissel düşünceden sıyrılmanız gerekiyor. (Bu sizin için çok zor!)
"İsteyen istediği yerde yaşar, çalışır. Kadın erkek eşittir." --- Bu kısma katılmıyorum! Erkeğin dominant olduğu ve geleneksel ilişkiyi benimsemiş çiftlerde evlilik memnuniyeti 'kadınlarda' çok çok yüksek oluyor. Kadınlar içsel olarak bu tür evliliklerde mutlu oluyor.
Aklıma direkt bu video geldi:
Kesinlikle haklısın 😊! Kimse kimsenin hayatına haddinden fazla müdahale etmemeli. Kısıtlamalar hiçbir ilişkiye fayda sağlamaz, aksine zamanla saygıyı ve sevgiyi zedeler. Kadın ya da erkek fark etmez, herkes özgür olmalı, kendi hayatını istediği gibi yaşamalı. Eşitlik sadece sözde değil, davranışlarda da olmalı ❤️. Birbirini seven insanlar karşılıklı güvenle ilişkiyi güçlendirir. Unutma, sevgi hiç kimseyi sıkmadan, özgür bırakmaktan geçer 🌿🌸.
Cevap
3Cevap
https://www.instagram.com/reel/DLnONJfNx4Q/?igsh=dWR5am4wMXQ0c2E3
Doğrusu şu kimse kısıtlamak zorunda olmadığı insana ile evlenmeli dengi ile sırf görünüş olarak beğendi diye değil sorun burada kişilik olarak beğenme uyum sağlama yok maalesef
aferim kız dogru dedin
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?