18 yaşındayım artık isyan ediyorum Allah hem böyle bir hayat verip intiharı da yasaklıyor ne yapcam tükendim artık?

Çok çirkinim ben artık dayanamıyorum. Ailem baskıcı sevgisiz büyüdüm kimse beni sevmedi hiçbir zaman benim arkadaşım olmadı. Ben doğarken elime katalog verilmedi. Neden Allah herkesi eşit yaratmadı ki? Ben bu cirkinlikle daha fazla yaşamak istemiyorum.18 yaşındayım. Simdiden hayata küstüm. Hayattan hicbir beklentim yok. Cirkin yaratildiysam bu benim suçum mu? Küçük yaştan beri hiç kimseden sevgi ve şevkat görmedim. Hic bir zaman arkadaşım olmadı. Her zaman dislandim. Herkes benimle dalga geçti. Hala benim hakkımda fisildislastiklarini duyuyorum ama elimden bir şey gelmiyo. Kendime hiç güvenim yok. Yanlizligima sığınıyorum. Zaman zaman bu yanlızlık canıma tak dediğinde ölümü düşünüyorum. Benim de begenilmek, sevilmek, mutlu olmak halkım değil mi? Lütfen bana yardım edin. Ben yaşamak istemiyorum. Allah neden beni yaşamaya mecbur kılıp sonra intiharı yasaklıyor? Yalvaririm bana yardım edin

18 yaşındayım artık isyan ediyorum Allah hem böyle bir hayat verip intiharı da yasaklıyor ne yapcam tükendim artık?
Cevapla