Abi ya da abla lafından rahatsız olur musunuz?

Arkadaşlar aramızda çok az yaş farkı olan yaşıtlarımız bile abi ya da abla diyor. O kadar yaşlı mıyız ki ikidebir abi ya da abla tabiri kullanılıyor?

Abi ya da abla lafından rahatsız olur musunuz?
Cevapla