Kızların Kendilerine Evlenecek Erkek Bulamamasının Sebebleri?

Son yıllarda bu sitede kızların kendilerine evlenecek erkek bulamamasıyla ilgili sorduğu soruları çokça görmeye başladım. Yok 25 yaşına geldim, yok 30 yaşına geldim, yok 35 yaşına geldim neden hala yalnızım gibisinden sorular soruyorlar. Bunun sebebini açıklayayım; Bu olayın yani kızların yalnız olmalarının esas sebebi, günümüzde erkekleri ekonomik olarak sömüren kızların artması, karaktersiz kızların artması ve olgun kızların sayısının hızla azalmasıdır.

Şu ana kadar çok sayıda kızla konuştum, birkaç kızla flört ettim ve 2 kızla da sevgili oldum. Kızların durumu içten içe felaket kötü. Tribinden geçilmeyen kızlar mı dersin, egolarının içinde boğulan kızlar mı dersin, bir erkekle flörtleşirken aynı anda başka erkeklerle de flörtleşen kızlar mı dersin, en küçük sorunda haklı olmasa bile karşısındaki erkekle konuşmasını bitiren kızlar mı dersin, güzel olmadığı ve hiçbir olumlu özelliği olmadığı halde en iyi özellikte olan erkekleri kendisine layık gören kızlar mı dersin, kızların çoğu bu şekilde birbirinden beter durumdalar. Bir de ekonomik olarak erkekleri sömürüyorlar. Yok sevgiliyken kendilerine son model Iphone telefon aldırıyorlar, yok evlenirken yüklü miktarda mehir istiyorlar, yok pahalı düğün istiyorlar. Boşanırken de düğün altınlarını alıyorlar, tazminat istiyorlar ve karşılarındaki erkeği ömür boyu nafakaya bağlıyorlar, erkek nafakayı ödeyemedi mi hapse giriyor. Sonra da neden yalnızız diyorlar. Erkekleri siz bu hale getirdiniz kızlar. Eğer yalnızsanız gidin erkeklere karşı bu tip davranışlarda olan hemcinslerini eleştirin kızlar. Sizin dediklerim haklında düşünceniz nedir?

Kızların Kendilerine Evlenecek Erkek Bulamamasının Sebebleri?
Cevapla