Ben Bi dua ettim bu günah mı ya da kabul olur mu?

Merhabalar aranızda beni eleştirecek sövecek çok insan olucak biliyorum ama sorum dini bilgisi olanlara, hoca hafız farketmiyor gerçekten kendimi kötü hissediyorum.
Ben annemi bu dünyadaki her şeyden herkesten çok seviyorum ve Namazlarımı kılan kapalı Allaha sonsuz inanıp güvenen korkan bir insanım ama içimden de bu düşünceler gitmiyor. Geçmiş yıllarda annemin ailesi ona çok kötü dsvranmışlar ve çok canı yanmış üzülmüş, sonrasında babamla evlendikten sonra da yüzü gülmemiş ve hâlâ daha hakaretler küfürler sürekli bir şeye maruz kalıyor ve ben de müdahale edemiyorum kaç defa babamın annemi öldüreceğinden korkup günlerce uyuyamadım elimden hiçbir şey gelmemesi canımı yakıyor ve bunun yanında da annemin fiziksel hastalıkları da olunca ayrıyeten ameliyat olmuştu ve annemi canı yanarken görmek içimi paramparça ediyor o zamanlarda Bi dua etmiştim onun üzerinden 4 sene geçti fakat bu aralar dua ederken aniden tekrar aklıma geldi ve annemi yanına al onun senden başka hiç kimsesi yok Allahım daha fazla acı çekmesin diye ağlayarak dua ettim. Beddua ettim sanırım bilmiyorum içim içimi yiyor. Gerçekten vefat etse kahrımdan ölürüm ama onun vefat edince cennete gideceğini bir kere bile cehennemin önünden yanından geçmeyeceğini bilsem içim daha da rahat olucak ama ya gerçekten vefat ederse ve bu sefer vicdan azabı çekersem çünkü canı yanıyor mu yanmıyor mu diye düşünücem lütfen bana bir hoca akıl versin yalvarırım

Ben Bi dua ettim bu günah mı ya da kabul olur mu?
Cevapla