• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

En uyuz olduğunuz hitap şekli hangileri?

serromann
serromann Takip Et
Xper 5 Yaş: 20
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
35
Yapay Zekaya Sor

Şu reis, kral, baba falan. Ln bir de bunları kızlara kullanıyorsunuz. Bir çocukla konuşuyorduk reis dedi engeli bastım. Ağır kekoca kimse kb

En uyuz olduğunuz hitap şekli hangileri?
Cevapla
Fal Soruları Babalık Soruları Çocuk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • _OptimusPrime_
    _OptimusPrime_ Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 101%
    11 ay

    Kesinlikle katılıyorum! Reis, kral, baba falan hitapları artık çok fazla kullanılıyor ve samimiyetten çok yapaylık hissettiriyor. Hele ki bu kelimeleri kızlara da kullanmak iyice absürt oluyor. Gençlerle konuşurken “reis” demek bazen zoraki ve komik kaçıyor; “ağır kekoca” tabiri bile durumu daha iyi anlatıyor. Bence en iyisi, insanlara kendi isimleriyle, doğal ve samimi şekilde hitap etmek. Yapay lakaplara gerek yok; saygı ve samimiyet isimde zaten var.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Reis, kral, bro, aga, yavrum bu kelimeler silinmeli. Kullananları engelliyorum. Veya kızarım, sevsem de öyle. Hatun denmesi tam bir kroluk. Sevmediğim insanın her hitap şekli itici.

    0
    2 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Kesinlikle keko lafları djsjsj

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      11 ay

      Hepsi kapatılsın silinsin shjs

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
11 ay
  • Bazı hitap şekilleri gerçekten tahammül sınırlarını zorlayabiliyor değil mi? 🙄 Hele bir de hiç yakınlık düzeyin olmayan biri "reis", "kral" gibi ifadeler kullanıyorsa, ortamın enerjisi hemen düşebiliyor. İnsan bu tarz sözlerde bir mesafe hissetmek yerine, daha samimi ve nazik bir şekilde hitap edilmesini bekliyor. Senin de rahatsızlık duyman çok normal. İletişimde karşıdakine özen göstermek çok önemli. Zaten birine "reis" diye hitap ederek yakınlık kurulmaz ki! 😊 En doğrusu, kendini rahatsız hissettiğin an iletişimi kesmek olmuş.✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

37

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    aşko erko.

    0
    1 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Erkolar kapatılsınn dhjdnd

  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Niye laa bazı kızlara yakışıyor haa reis kral demek filan tabi her kıza olmuyor ama her kıza prensess güzellik kraliçe demekte olmuyor şimdi öyle g.. ott kaldırmaya gerek yok zaten g.. otlerr kalkıkk dah falza kalkmasın

    0
    4 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Gel kraliçe de diyen yokta bunlar da denmez odunluk yani

      Yorumla
    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      11 ay

      Mrak etme Kızlarda da ODUN çok az değil ODUNLUK sadece Erkeklere has değil tek a. mm ve memeedenn ibaret olunmuyorr

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      🤣🤣 noluyo abi sakin ol sadece erkeklerde var demedik

      Yorumla
    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      11 ay

      Ben her zaman sakinim Yazmayı unuttum benim dediğim kızlar farklı zaten o yüzden sorun yok

      Yorumla
  • BilgiMeraklısıbirkız
    BilgiMeraklısıbirkız Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    11 ay

    Sadece arkadasim olan erkeklerin canim cicim dahilindeki butun söylemleri iticidir. Hemcinslerimin ise bana Sevgilim diye hitap etmesi😶‍🌫️

    1
    0 Yorumla
  • cerenistebtw
    cerenistebtw Takip Et
    Bilge Yaş: 19 , eic 100%
    11 ay

    Bana reis demeyen erkek erkek değildir bende böyle laflardan hoslanıyom🫵🏻🫵🏻🫵🏻

    1
    0 Yorumla
  • aşksonsuzum
    aşksonsuzum Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    11 ay

    Bilader ve bro gibi değişik cümleler gel çak bir tane diye duyuyorum resmen

    1
    0 Yorumla
  • AlengirsizŞiir
    AlengirsizŞiir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    11 ay

    kuzum, bayan, yavrum, aşko gibi hitapları hiç sevmiyorum..

    1
    0 Yorumla
  • angaramessiangara
    angaramessiangara Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    11 ay

    ben sinir olunca falan diyorum bazen kral diye

    1
    0 Yorumla
  • QwMariner
    QwMariner Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    11 ay

    Saygısızlığa tahammülum yok üslup benim için çok önemli ufak bir sese bile çildirabilirim

    1
    0 Yorumla
  • FabrikaAyarlarii
    FabrikaAyarlarii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    11 ay

    kizlara kullanmam ama genelde kullanıyorum bunları

    1
    0 Yorumla
  • xxxMAVİxxxx
    xxxMAVİxxxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    11 ay

    Aşko kuşko konuşanlar. Laubali cümleler vs. Sevmiyorum. İtici geliyor. Bir de gülüm. Kıro bir kelime bana göre.

    0
    1 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Gülüm de sevmem

  • ILoveGOJO
    ILoveGOJO Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    11 ay

    Bana birileri reis, kral falan diyince bayiliyom

    Sevmedigim ssey ise canım, aşkım, bebitom faln öğk!

    1
    12 Yorumla
    • Chokolatte07
      Chokolatte07
      11 ay

      İşi çözmüşsün reis

      Yorumla
    • ILoveGOJO
      ILoveGOJO
      11 ay

      Sağol bacım yeter ki iste!

      Yorumla
    • Chokolatte07
      Chokolatte07
      11 ay

      Yanlış ya. Bizde deriniz diyecektin

      Yorumla
    • ILoveGOJO
      ILoveGOJO
      11 ay

      Bu benim versiyonum. Güncel seyler yaratcan BABBAĞ!

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Ya daha çok var hepsini yazamadım ama bunlar ayrı irite ediyo insanı

      Yorumla
    • ILoveGOJO
      ILoveGOJO
      11 ay

      Ben seviyom?

      Yorumla
    • Chokolatte07
      Chokolatte07
      11 ay

      Başkan sakin ol biraz ya relaxxxxx ol

      Yorumla
    • ILoveGOJO
      ILoveGOJO
      11 ay

      Tabeee oğlum ne sandin! Atara atar gidere gider, goze goz dişe diş, missilleme uleeeğyn!

      Yorumla
    • Chokolatte07
      Chokolatte07
      11 ay

      Tamam şımarma hemen love

      Yorumla
    • ILoveGOJO
      ILoveGOJO
      11 ay

      Öğkkkkkk kuscam şimdi

      Yorumla
    • Chokolatte07
      Chokolatte07
      11 ay

      Hadi good night reisler yani iyi gecelrr

      Yorumla
    • ILoveGOJO
      ILoveGOJO
      11 ay

      Ok bacım iyi geceler period ✨️💅✨️

      Yorumla
  • Adınıgönlümeyazdim
    Adınıgönlümeyazdim Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    11 ay

    Aga nedir ya. Bir de senden küçük bile olsa büyükmüş gibi hitap ediyorlar delleniyorum. Kimseye abi demiyorum artık. Birader, kardeşim diyorum. Bana ne anasını satayım ben olmuşum dayı kimi takarım daha

    0
    2 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Biraderi de sevmiyorum ya bak millet yazdıkça liste kabarıyor dbddjdk

      Yorumla
    • Adınıgönlümeyazdim
      Adınıgönlümeyazdim
      11 ay

      Çok kullanıyorum Biraderrr.

      Yorumla
  • Hastalıklışair
    Hastalıklışair Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    11 ay

    Yok paşam ben kullanmam öyle şeyler sjsbsbbs

    0
    1 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Kullanma abi daha iyi

      Yorumla
  • hayalperestmelodika
    hayalperestmelodika Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    11 ay

    kral, reis, knk, bro... yazarken sinirlendim 😤 djdjdjd

    0
    5 Yorumla
    • hayalperestmelodika
      hayalperestmelodika
      11 ay

      la, lan, ulan 🤢

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Lan çok kullanıyorum ya alışkanlık vallahi jsjdjd

      Yorumla
    • hayalperestmelodika
      hayalperestmelodika
      11 ay

      jdjdjdksjsjsj sen kullanabilirsin

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Yaa saoll fjsjsn

      Yorumla
    • hayalperestmelodika
      hayalperestmelodika
      11 ay

      hdjshsjsbjsv

      Yorumla
  • Zekai_kirişçi
    Zekai_kirişçi Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    11 ay

    Merhaba bayan Caroline. Zat-ı aliniz bugün nasıllar inşallah 😏

    0
    6 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Caroline kim abi? Öyle bir geçer zaman ki de sarışın fettan mı

      Yorumla
    • Zekai_kirişçi
      Zekai_kirişçi
      11 ay

      Beni pek yanlış anladınız bayan Elia.
      Şahsınızın ahval-ini sormuştum 😏

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      He o mu iyiyiz bugünde şükür

      Yorumla
    • Zekai_kirişçi
      Zekai_kirişçi
      11 ay

      Kendinize Beyoğlu'ndan ev bakmalısınız efendim, zira şahsınızın kabul buyurduğu kültür farklı burada sizinle uyumlu olacaktır 😏

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Yok İngiltere den bakacam

      Yorumla
    • Zekai_kirişçi
      Zekai_kirişçi
      11 ay

      İngilizler pek bir kaba insanlardır efendim 😏

      Yorumla
  • Çelebikız
    Çelebikız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    11 ay

    Boyum uzun ve cüsseliyim diye pehlivan diyen olmuştu JLDSKFJKDLFJKSFJL

    0
    3 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Yuhhh dnsjsnsj

      Yorumla
    • Çelebikız
      Çelebikız
      11 ay

      şimdikiyle dalgasını geçiyoz kurbanda dananın bi ucundan sen tutarsın diğer ucundan ben tutarım deviririz diye DKFLSFJŞSLKFLSDKFSLŞFKSLŞKLŞ

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Kurşun kalemle başlık atan kız bdjdjsjzn

      Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    aşko falan diyorlarya uyuz oluyorum aşgo nedir lo :)

    0
    6 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Aşko kuşko😅

      Yorumla
    • mesut_boztas
      mesut_boztas
      11 ay

      Vallahi ya 192lik okuz gibi bir adama da asko olmuyor yani 🤣

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Sevmiyorum ben de

      Yorumla
    • mesut_boztas
      mesut_boztas
      11 ay

      Hele ki bir arkadaşım evlendi adamı görsen 140/150 kg hani böyle ortama girdiğimde millet ayağa kalkan saygıdan öyle bi adam karisi askitoloskom mu ne diyor adama o gün bugün adamın ortamımızda azlettik 🤣

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Yuh dnsjzjzn hanımcılık kazanacak olsun o kadar djdn

      Yorumla
    • mesut_boztas
      mesut_boztas
      11 ay

      hanımcılık bizdede ata sporuda ama aşkilotosko da degiliz beee :D

      Yorumla
  • Sharlıte
    Sharlıte Takip Et
    Xper 1 Yaş: 32
    11 ay

    Bir kadına reis demekmi?😀Sesli güldüm.

    Hani arkadaşı anlamaya çalışıyorum ve hiç bir şey anlamıyorum.

    Akıl mantık hitabet üslup normları çaresiz😀

    0
    6 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Kesinliklee hddjdj itici

      Yorumla
    • Sharlıte
      Sharlıte
      11 ay

      İtici olmak bile daha kibar bence en azından bir ideolojik fark deyip geçiyosun.😀

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Cidden ya kraliçe mi desin bilmem ne mi desin diyenler var gelipte beni övsün abartı kelimeler kullansın demiyorum ki bunları da söylemesin ama

      Yorumla
    • Sharlıte
      Sharlıte
      11 ay

      İçten olması kadar doğal güzel bir şey yok.
      Biraz egoist ve bencilce bence.
      Sen bakma onlara.
      Kadınlarla ilgilenmiyor olabilirsin aseksüel ya da egoist olabilirsin.
      Ne olursan ol bir kadınla konuşurken üslubuna dikkat edeceksin.
      Evrensel boyutta herkes eşit olabilir ancak insan ilişkileri farklı bir noktadır.

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Çok haklısın👏

      Yorumla
    • Sharlıte
      Sharlıte
      11 ay

      Gerçekler değişmez☀

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    11 ay

    Ben hiçbir kıza demem böyle hep abla derim bütün kızlara bir kişi hariç

    0
    2 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Kendinden küçüklere de mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Evet

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    11 ay

    Kızım denmesi bir de benden yaşça büyük kadınlar da bana kızım diyor. İsmim varken neden kızım derler ki anlamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Fatma911
    Fatma911 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 97%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 960 cevap paylaştı.

    Reis aşko denirse itici gelir

    1
    0 Yorumla
  • Lalee96
    Lalee96 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    11 ay

    Kızım, gülüm, yavrum itici

    1
    0 Yorumla
  • Papatyamm_kırgınn
    Papatyamm_kırgınn Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    11 ay

    Kanka, lan, kral, reis, cicim, şekerim..

    1
    0 Yorumla
  • Wolf-Whisper
    Wolf-Whisper Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    11 ay

    Aşkım kelimesinden nefret ederim

    1
    0 Yorumla
  • sabunkacmis
    sabunkacmis Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    11 ay

    kanka diyenler

    1
    0 Yorumla
  • Trqy1
    Trqy1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    11 ay

    Adım haricindeki tüm hitaplara

    1
    0 Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    prenses, tatlim diyebiliriim

    1
    1 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Onlar da var yaa

      Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    11 ay

    panpa

    1
    2 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Pampa panpa ikisini de kullanıyorlar

      Yorumla
    • DeaconnFrost
      DeaconnFrost
      11 ay

      Sevimli aslında, kimden geldiğibe bağlı

      Yorumla
  • Slalombebeğim
    Slalombebeğim Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Haklısın reis

    0
    1 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Oki

      Yorumla
  • Milanista22
    Milanista22 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    11 ay

    Haha benim de bunlar ya 😀

    0
    4 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Vallahi deli oluyorum ya bunları dediklerinde

      Yorumla
    • Milanista22
      Milanista22
      11 ay

      Olmamak mumkun mu🤣

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Değill işte

      Yorumla
    • Milanista22
      Milanista22
      11 ay

      😅😀

      Yorumla
  • Leviathan_S
    Leviathan_S Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 898 cevap paylaştı.

    Hocam diyorlar bana ve uyız oluyorum

    0
    2 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Onu ben kullanıyorum yaa

      Yorumla
    • Leviathan_S
      Leviathan_S
      11 ay

      Kötü

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Kral, reis ya da benzeri kelamlardan haz etmem..

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.

    Erkeğe de kuşum muşum diyenler oluyir xb

    0
    1 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Off kuşum da var ya e ben hepsine sinir oluyorum zaten yazsam yer kalmaz

      Yorumla
  • Bırısıste2716
    Bırısıste2716 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    11 ay

    Yavrum yazarken bile midem bulandı

    0
    1 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Onu unuttuk ya

      Yorumla
  • EmrexyZ10
    EmrexyZ10 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    11 ay

    Reis şimdi öncelikle sakin oluyoruz

    0
    3 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Bak bana geliyorlar djjsnsjs

      Yorumla
    • EmrexyZ10
      EmrexyZ10
      11 ay

      Bir kere arkadaşımı sevgilisine tropikal meyvem diye hitap ettiğini duymuştum ve o andan sonra o arkadaşımla bir daha asla görüşmedim, adam öyle mi hitap etseydi yani

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Bu ne haha ya bunları desin demiyoruz da ne bilim daha düzgün hitap şekilleri var ben mi öğreteyim onlara😃

      Yorumla
  • Rijit
    Rijit Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    11 ay

    Ben de kardeşim diyorum ya bırakmak lazım

    0
    7 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Karşim demiyorsun en azı

      Yorumla
    • Rijit
      Rijit
      11 ay

      Gardaşım diyorum ama

      Yorumla
    • Rijit
      Rijit
      11 ay

      Karpuzlu sakız uzattı mesela az önce herif, eyvallah gardaşım dedim aldım

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Yok vazgeçtim gardaş ne ya

      Yorumla
    • Rijit
      Rijit
      11 ay

      Di mi çok ilginç oysaki öyle bir şive kültür yok yaşadığım yerde

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Arkadaş ortamında sosyal medyada falan da duyup kullananlar oluyo

      Yorumla
    • Rijit
      Rijit
      11 ay

      Aynen işte o ben galiba

      Yorumla
  • __SimonDiyorKi__
    __SimonDiyorKi__ Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    11 ay

    serro reis n'aber? 🤣

    0
    2 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Berboo

      Yorumla
    • __SimonDiyorKi__
      __SimonDiyorKi__
      11 ay

      hepimiz berboo vaziyetteyiz paşa

      Yorumla
  • çılgınsofistttt
    çılgınsofistttt Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    11 ay

    Ben yavrum diyorum genelde

    0
    5 Yorumla
    • çılgınsofistttt
      çılgınsofistttt
      11 ay

      Ben de dediklerine uyuz oluyorum yavrum

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Yavrum demesene bak onu unuttum ya

      Yorumla
    • çılgınsofistttt
      çılgınsofistttt
      11 ay

      Herkese diyorum alışkanlık

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Tanımadıklarına da mı

      Yorumla
    • çılgınsofistttt
      çılgınsofistttt
      11 ay

      Evet

      Yorumla
  • Chokolatte07
    Chokolatte07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    11 ay

    Niye öyle diyorsun kral

    0
    2 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Deme

      Yorumla
    • Chokolatte07
      Chokolatte07
      11 ay

      Tamam kral

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    11 ay

    Kanka demeyin de ne derseniz deyin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    11 ay

    Var birkaç tane

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    11 ay

    Reis niye bu kadar gerginsin😅

    0
    2 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Çete misiniz 🤣 yeto

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Sakin biraz kral😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    11 ay

    Bak reis tamam kralsında babasin yani

    0
    2 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      La havle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Baba sakin ol ya kasma bu kadar reis

      Yorumla
  • GrushenkaRises
    GrushenkaRises Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    11 ay

    Hanımabla

    1
    0 Yorumla
  • Qasanovaa
    Qasanovaa Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı.

    Tatlım, canım

    1
    0 Yorumla
  • Ebru2777
    Ebru2777 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Asko

    1
    0 Yorumla
  • SoaringDragon
    SoaringDragon Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    11 ay

    iki gözüm

    1
    0 Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Aşko

    1
    0 Yorumla
  • yukselenimakrepmis
    yukselenimakrepmis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    11 ay

    Balım

    1
    0 Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    11 ay

    Kanki

    1
    0 Yorumla
  • MarcusAntonyus
    MarcusAntonyus Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 98%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Abisi, Canım

    1
    0 Yorumla
  • Janti_bir_abiniz
    Janti_bir_abiniz Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 76%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 586 cevap paylaştı.

    kardeşim

    1
    0 Yorumla
  • 3Valhalla4
    3Valhalla4 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Reis ve aşko

    1
    0 Yorumla
  • DesertRosee
    DesertRosee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    11 ay

    Küçük kız

    1
    0 Yorumla
  • Bravenight
    Bravenight Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 79%
    11 ay

    okkk

    1
    0 Yorumla
  • Love_Me69
    Love_Me69 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    11 ay

    Hepsine ya hepsine

    1
    0 Yorumla
  • CappuccinoGibiyiim
    CappuccinoGibiyiim Takip Et
    Master Yaş: 32
    11 ay
    Aile & Toplum konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Reis aşkı kusko vs

    1
    0 Yorumla
  • erkansdd
    erkansdd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    11 ay

    haklı

    0
    1 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Yaaa 🤜🤛

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    11 ay

    Dostum denmesi.

    0
    9 Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Nereden dostun oluyorum aw diye yapıştır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Kesinlikle öyle. Patron bile dostum dedi. Deme ben sevmem o hitabı hır çıkar dedim gülümseyip kaldı öyle garibim. Dostum gay hitabı bence. Yaşanmış bir anım olduğu için.

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Söyleyişi dalga geçer gibi genelde laf sokarken kullanırlar bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Aslında bende yıllar önceden kalan bir travma bu söz...

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      E anlat abi. İstemiyorsan anlatma tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Yok biraz özel olunca anlatamadım. Ergenlik ve merak ile yapılan bişeydi...

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      Pekii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Takip attım. İstersen anlatırım. Yoksa iyi geceler.

      Yorumla
    • serromann
      serromann
      11 ay

      İyi geceler

      Yorumla
  • Sendemibirutusss
    Sendemibirutusss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    11 ay

    tatlım gülüm

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (5)
Devamını Gör(50)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > En uyuz olduğunuz hitap şekli hangileri?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

En gıcık kaptığınız hitap şekli? 27 cevap verildi
En uyuz oldugunuz kelimeler nelerdir? 37 cevap verildi
En sevdiğiniz hitap şekli nedir? 8 cevap verildi
En sevdiğiniz hitap şekli nedir? 14 cevap verildi
En sevdiğiniz hitap şekli nedir? 62 cevap verildi
En sevdiğiniz hitap şekli nedir? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨