Sizce neden artık kimsenin sevgilisi yok?

18-30 yaş arası birçok insan artık ne sevgili yapıyor, ne de arıyor.
İlgisizlik karşılıklı gibi.
Ne erkekler kadınlarla ilgileniyor, ne de kadınlar erkeklerle.
Sanki herkes kendi köşesine çekilmiş.

Bunu sadece ilişkilerde değil, mimaride bile görüyoruz.
İnşaat sektöründe 1+1, hatta 1+0 daireler yaygınlaştı.
Çünkü artık evler bir değil, birey için tasarlanıyor.
Yalnızlık yeni norm haline geldi diyebilir miyiz?

Sizce bu durumun nedeni ne?
— Güvensizlik mi?
— Hayal kırıklıkları mı?
— Ekonomik şartlar mı?
— Yoksa yeni nesil böyle mi?

Gerçekten merak ediyorum.
Düşünceleriniz ne yönde?
Güncellemeler
11 ay
34 yaşımdayım ve yaklaşık 7 yıldır hayatımda kimse yok. İlişki istemiyorum, aramıyorum da. Yalnız kalmak bana daha huzurlu geliyor. Acaba herkes benim gibi mi oldu😁
Sizce neden artık kimsenin sevgilisi yok?
Cevapla