3+1 evde yalnız yaşıyorum ve sıkılıyorum ne yapmalıyım?

2 odası boş duruyor salon mutfak banyo ve yatak odasını kullanıyorum yemek yapmıyorum hep atıştırmalık ve hazır şeyler bulaşık bile çıkmıyor çamaşır ve kurutma ayda 2 kez çalışıyor bina da da kimse yok zaten 4 tane daire var ve hepsi yaşlı etrafta daki binalardan da kimseyi tanımıyorum
Daire 5 milyon ediyor satıp 1+1 çarşıya yakın daire almak geçiyor aklımdan
3+1 evde yalnız yaşıyorum ve sıkılıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla