Kadınların kadın kimliğini kullanarak sürekli ajitasyon yapmaları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence artık gına geldi bunlardan gerek ülkede veya dünyada şiddet mağduru bi onlar sanki erkekler çocuklar hatta hayvanlar da şiddete çok maruz kalıyor ama bu kadınların olaya yaklaşımları vicdanı olmadığı için bunları görmüyorlar sadece kadın hakları kemküm bir şey bildikleri yok bunun dişinda insan haklarına tek bir kadının çikip konuştuğunu göremezsiniz artı her türlü hakka imtiyaza sahipler ama yine doymuyorlar şiddet görmeleri de tamamen kendi dik kafalıklarından kaynaklı ne ana baba sözü dinlerler ne bir şey
Kadınların kadın kimliğini kullanarak sürekli ajitasyon yapmaları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla