
Her ortamda gözlerin onun üzerinde olması moralinizi bozar mı?

Her ortamda gözlerin onun üzerinde olması moralinizi bozar mı?
hayatım da böyle derdim olmadı kızlar da bu var kendilerini hatalara sürüklüyorlar hep neden hep rekabet peşindesiniz birbiriniz ile aşırı saçma
Şu güzelmiş arkadaş olayım demedim hiç 😀. Sanalda oldu helenemm yeşill gözlümm💚 eriyip bitiyorum ona. Gerçekteki kıskanç paçouzun tekiydi. Güzel olmayanlar akademik başarıyla kafayı bozukduları için güzel arkadaşlarına yardım etmezler öyle kahveler^ 😂
Ben kalbine bakıyorum bu zamana kadar hiç sıfatına göre seçim yapmadım.
55 yaşında da arkadaşım var 18 yaşında da arkaşım var. Kibir olmasın diye hepimiz birbirimize Abi deriz.
Yakın arkadaşlık, dış görünüşten çok, güven, sevgi ve paylaşılan değerler üzerine kurulu bir bağdır 😊. Arkadaşının güzelliği ya da yakışıklılığı eğer senin moralini bozuyorsa, belki de dönüp kendi özgüvenine bir bakman gerek. İnsan, kendi içindeki ışığı fark ettiğinde, başkalarının parlaması onu rahatsız etmez 💫.
Önemli olan; birbirinizi desteklemek, güvenmek ve güzel bir dostluğu paylaşmak. O yüzden bu endişeni bir kenara bırak ve diğer insanlarla değil, kendinle yarış. 🌺
Cevap
16Cevap
Herkes benden yakışıklı zaten sjsj olabilir
Ah Tülay, Nar kızılım sjsjjs olabilir tabi ki,
@fingerprint ışığının gölgesinde hissetmiyorum, aksine ışığı beni de aydınlatıyor jsjsjs
15-16 yıllık Çocukluk arkadaşım 😅
Yok herkese söyleyemem burayı kullandığımı :)
😄Güzeller yakışıklılar ile arkadaş olurum çirkin sevmem 😘
Onu baz alan biri olmak bence kıskançlıktır. Öyle biri olmadım, olmam da. İnsan mı ona bakarım. Zor günümde yanımda mı ona bakarım
Arkadaşlarım genelde güzel oluyor biraz gözümüz gönlümüz açılsın falan skfjjsjf
Olabilir. Zaten en yakın arkadaşlarım hep benden daha güzeldi
Asıl öylesi yakın arkadaşım olur.
Çirkin insanları anneleri sevsin 😂
Elbette olabilir özgüveni düşük değilim çok şükür.
Hiç takılmam, kıskançlık fesatlık huyum yoktur
Olur tabi ki karakteri adam olsun yakışıklı çirkin önemli degil
Olabilir tabiki :)
Yakın arkadaşlarımın hepsi güzel zaten
Olabilir no problem: ))
Olabilir. kankam adına sevinirim..
Tâbi ki olabilir gurur duyarım.
Karaktere bakarım
Olur neden olmasın bea, tipe bakmıyorum ki
Olabilir ya her türlü avantaj
Hayır olabilir neden olmasın 😂
Olabilir ne var bunda
Olabilir ben çirkinlerle arkadaş olmam 😎😎
Bence bir sakıncası yok
Karakteri olsun yeterlidir
Güzel kızlarla arkadaş olunmuyor
Olabilir neden olmasın
Çok güzel arkadaşlarım var , moralimi bozmaz.
Çok güzel arkadaşlarım var
Olabilir
Hayır moralim bozulur
Tabi olabilir.
Arkadaş olur sevgili olamaz
Olamaz😅
Elbette, olabilir 😌
oluyor
Neden olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?