Yanındakiyle yaşayıp aklımdakiyle mi ölünüyordu?

7 aylık evliyim eşimi gerçekten çok sevdim halen de seviyorum

Ama eşimden önce hayatımda biri oldu sadece bir kişi onu çok sevdim üç sene sürdü ilişkimiz o da beni çok sevdi bir kere olsun kalbimi kırmadı hep el üstünde tuttu ama annem onu sevmedi mezhebi farklı diye düzenli işi yok diye hep ona kötü davrandı soğuktu en son bana gel gidelim burdan Çanakkale’ye gidelim evlenelim herkesten uzan olalım hep çok mutlu olucaz her şeyi yapıcaz diye bana söz verdi ama ben gitmedim korktum sonra bir süre sonra da bitti her şey benim için çok şey yaptı seni o evden kurtarıcam dedi hep annem çok baskıcıydı. Ben her şeyi bırakıp onunla gitmedim aradan 3 buçuk sene geçti acaba gitseydim ne olacaktı her şey daha güzel mi olucaktı bu soru hep içimde ukte kaldı

onu halen çok sevdiğimi fark ettim bir süredir hiç aklımdan çıkmıyo canım çok yanıyo onu çok özlediğimi hissediyorum…

şu an eşim yanımda uyuyor ama benim aklımda hafızamda başka biri çok utanıyorum..

Yanındakiyle yaşayıp aklımdakiyle mi ölünüyordu?
Cevapla