7 aylık evliyim eşimi gerçekten çok sevdim halen de seviyorum
Ama eşimden önce hayatımda biri oldu sadece bir kişi onu çok sevdim üç sene sürdü ilişkimiz o da beni çok sevdi bir kere olsun kalbimi kırmadı hep el üstünde tuttu ama annem onu sevmedi mezhebi farklı diye düzenli işi yok diye hep ona kötü davrandı soğuktu en son bana gel gidelim burdan Çanakkale’ye gidelim evlenelim herkesten uzan olalım hep çok mutlu olucaz her şeyi yapıcaz diye bana söz verdi ama ben gitmedim korktum sonra bir süre sonra da bitti her şey benim için çok şey yaptı seni o evden kurtarıcam dedi hep annem çok baskıcıydı. Ben her şeyi bırakıp onunla gitmedim aradan 3 buçuk sene geçti acaba gitseydim ne olacaktı her şey daha güzel mi olucaktı bu soru hep içimde ukte kaldı
onu halen çok sevdiğimi fark ettim bir süredir hiç aklımdan çıkmıyo canım çok yanıyo onu çok özlediğimi hissediyorum…
şu an eşim yanımda uyuyor ama benim aklımda hafızamda başka biri çok utanıyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer