Ailemin önünde kız arkadaşımın saçını çekerek darp ettim. Sizce hatalı mıyım?

Onun için geçen sene başka ülkeye gittim. Sonra onu kendi yaşadığım yere getirdim, ailemle tanıştırdım. Ama geçen seneden beri bazı sorunları aşamıyor, aynı sorun yüzünden sürekli tartışma çıkarıyor. Birkaç defa eski ilişkilerimden bahsettim ve kıyaslama yaptım diye hâlâ aynı konudan tartışma çıkarıyor. Kendisi benim yanımda parasız kalıyor, ona resmen ben bakıyorum. Harcama yapmıyor sürekli evde oturup beni bekliyor ama yine de bana o halde bile meydan okuyor. Kavga ettiğimizde sürekli eşyalarını topla ve git buradan diyorum, gidecek yeri yok, hâlâ akıllanmıyor. Beraber tatile gelmiştik. Dün de oyun oynarken şakasına söylediğim bir cümleye takılıp ailemin önünde beni sorguya çekti. O anda alkollüydüm. Yüzüne tükürdüm. O da benim yüzüme tükürmüştü ben onu evden kovduğumda. "Bana böyle davranamazsın" diyince kendimi tutamadım, saçına yapıştım. Ailem durdurmasaydı daha kötü şeyler olacaktı. Sonra onu otelden kovdum. Onun yüzünden ailem bana bağırdı. Gidemeyeceğini zaten biliyordum. Ben uyurken ağlamaya başladı sonra geldi beni uyandırdı, ben de yine saçını çektim. O da bana vurdu boğazıma saldırdı, ben de onun boğazını sıktım, az daha yumruk atacaktım. Kendi geçmişi benimkinden çok daha kötü, eski sevgilisi şiddet göstermiş ve t. cavüz etmiş. Saçını çekerken ona bunları hatırlattım. Bugün iyi davranmaya başladım uyurken üstünü falan örttüm ama hâlâ bana öfkeli, bana dokunmuyor bile. Ne yapayım sizce?

Ailemin önünde kız arkadaşımın saçını çekerek darp ettim. Sizce hatalı mıyım?
Cevapla