Hiç evlenmeyen bir kadının mutlu olma şansı var mıdır?

çevremde çoğu kadın 40larında boşanmış, yani evlenip çocuk yapıp boşanmak hiç evlenmemekten daha mutlu ediyor gibi davranıyorlar. önemli olan çocuğu yapıp köşeye koymak mı? kadını asıl mutlu eden bu mu?

Hiç evlenmeyen bir kadının mutlu olma şansı var mıdır?
Cevapla