Arkadaşı veya ailemlemi konusturmalıyım bosanmaliyim?

Uzun uzun anlatmak istemiyorum özet geçiçem Eşimin psikolojisi bozuldu aileside zaten başından beri karşı çıkıyor bu evliliğe 3 senelik evliyiz severek evlendik 1 aydan brri ben kendi ailemin yanındayım o kendi ailesinin yanında dün buluştuk bir gece birlikte kaldık bana sarıldı falan güzel zaman geçirdik sabahta gel dedim benimle ben ise başlıycam farklı bir şehirde sen evde otur kafanı topla ben çalışırım falan konuşuyorduk bana bir anda bosanalim dedi git dava aç ya da ben açacam dedi ben kendi sorumlulugumu bile alamıyorum ikinci bir kişinin alamam dedi falan filan ama her şey önceden çok iyiydi bir ay önce geldim ailemin evine niye bırakıp geldin dersenizde ailesi istemedi orada sen git biz oglumuzu psikologa falan götürelim dediler mecbur bıraktılar oda orada kalmıştı. Annem aradı sordu sen bosancanmı diye anneme hayır dedi şimdi ben gidip davami açayım annemlemi konusturayim yoksa ortak ortak bir arkadaşımız var onlami konusturayim. Son kez

Arkadaşı veya ailemlemi konusturmalıyım bosanmaliyim?
Cevapla