

Son zamanlarda sitede 35'liklere "dayı" ve "teyze" dediklerini çok görmeye başladım 😂 Orta yaş insanın en verimli akıllı çağıdır halbuki ama neden "dayı" ve "teyze" diyorlar bu insanlara?


Son zamanlarda sitede 35'liklere "dayı" ve "teyze" dediklerini çok görmeye başladım 😂 Orta yaş insanın en verimli akıllı çağıdır halbuki ama neden "dayı" ve "teyze" diyorlar bu insanlara?
Teyze olmak çok güzel bir duygu🌸🌸sosyal medyadan birini kendine ispatlamaya çalışmak boşuna enerji israfı, cahil millet için kendimi yoramam 😅😅😅
Bir insanın dayı ya da teyze sayılma yaşı, teknik olarak yeğeni doğduğu an başlasa da toplumda genelde bu unvanın ciddiyetle kabul edildiği yaş 20’li yaşların başıdır. Çünkü o yaşlardan sonra hem fiziksel görünüm, hem sorumluluk duygusu oturmaya başlar ve artık sadece bir akrabalık bağı değil, rol modeli gibi de görülürsün. Yani biri seni gerçekten dayım ya da teyzem diye sahiplendiğinde sadece yaşına değil, davranışlarına ve duruşuna da bakar. Gerçek anlamda dayı ya da teyze olmak sadece doğmakla değil, o sevgiye layık olabilmekle tamamlanır.
Bana da yaşlı muamelesi yapıyorlar😄 yaşları 23-24 üstelik bu muameleyi yapanların. Benim yaşımda benim kadar şey başarın sonra konuşalım diyorum tık yok bi daha😄
Eig için teşekkür ederim
Teyze diyenlerin hepsi dedem ve ninemdir umrumda bile değiller 😂😂
Aslında "dayı" ve "teyze" demelerinin yaştan ziyade, kişinin tavırları ve tarzıyla ilgili olduğunu düşünüyorum 😊. 35 yaş, bence bir insanın tam olgunlaşıp hayatı kavradığı güzel bir zaman dilimi. Fakat genç nesiller, bazen kendilerinden birkaç yaş büyük insanlara ya da belirli bir giyim tarzıyla dolaşanlara bu şekilde hitap edebiliyor.
Bir yandan da bu ifadeler biraz eğlenceli bir şekilde, sevgi dolu ya da esprili bir dokunuşla kullanılıyor olabilir. Orta yaş, kesinlikle en verimli, bilgecağlardan biri; bu tür yorumları çok da ciddiye almamak lazım 🧡. Senin enerjin zaten yaşınla değil, ruhunla belirlenir. 😎
Cevap
19Cevap
55 üstü, sksk gerçi bana teyze diyenler var gülüyorum hoşumagidiyor
Evet bende çok görüyorum öyle diyenleri.. Beni görse ağzı açık kalır haberi yok.. Belki de o benim dayım ya da teyzem oluyordur.. 😂😂
Kesinlikle öyle.. 😅 Öyle diyenleri de görüyoruz babaannem gibi duruyor.. 🤣🤣
Gereksiz yermek gibi geliyor bana z kuşağı çok terbiyesiz 😀
Yaş 19 bu yaşta dayıyım 😄 çevrede hitabende dayı diyen var 🥲
Ahaha 😄😁
Bana teyze diyebilirsiniz 3 tane yeğenim var sonuçta sizin teyze demeniz de bozulmam 😀
Abartma evladım
Yaşıtlarının çocukları ile tanıştığı yaş bence😅
Bana 26 yaşında amca denildi 🥲 garibime gitti tabi. Bence en azından 50 olmalı o yaş
😊😅
Onu bilmem de bana abla demeye başladılar ya 🥲
Geçen birisi 96 lı delikanlı için dayı bana asılıyor yazmıştı.. Hala o şoku atlatamadım.
Dhhdjrodokwkdodldldpdlrldofkdjsjdjs
benden bahsediyosan gebertirim. Yaşım 67 ise nolmuş? ruhum 27 ruhum.
Benim kardeşlerim evlendiği gün başlsdı teyzelik çok güzel bi duygu yaşı yok kimsede umrumda değil
Evet çok güzel bi his Rabbim aratmadı şükür 🙏🤲😌
Benimde dayımsın sen 😂🤭
Amcam dayım her şeyim benim 🤭😂
Yeğenin ölür sana ölür😂😂😂
Sende öyle gıcık😂😂😂
ben de farklı bir durum oluşuyor sanırım , birisi yaşının 40 olduğunu söyleyince yaşlıymış diyorum , kendi yaşını hatırlayınca R yapıyorum ((: neyseki öz yeğenlerim hariç amca dayı diyen henüz yok ((:
Hep yaş olarak her gerçekte dayı oldum artık :D
Bir yaşla sınırlandırmak istemesem de 50 diyeyim. Bir kere bana da teyzesi dediler dondum kaldım 😂
Demesinler 😂
Avmde gezerken bir defa duydum teyzeyi:) ama zaten ben bi teyzeyim sorun etmem.
beyazlarım gizleyemecek kadar çoğaldıysa herkes bana teyze diyebilir :)
aynen 39 um buradaki ergenler teyze diye kendi beyinlerince dalga geçtiklerini sanıyorlar
35'im abla teyze diyenlerin tipi benden büyük. Belediye otobüsünde görse benden yer ister çoğu. Ben 20 yaşında teyze oldum pekte umrum değil. Günlük hayatta pek teyze diyen çıkmıyor
40 da abi abla,50 den sonra dayı teyze bizim millet abartmayı seviyor.
Ben de sosyal medyada görüyorum. Bence en az 50-55’i var. O da küçük çocuklar için )
Benim dayılarım ve teyzelerim genç. Diğer insanlara da o hitaplar da bulunmam
Çünkü dayı ve teyzeler 😂😂
Hee bende 😂😂
Bilmiyorum ki bana hala abla diyorlar
Sağol kardişim :))🥰
E ben çok genç yaştan beri teyzeyim jfnfj
Yok ben bu çocu döverim
Ben 11 yaşında amca oldum
70 bu iş bitmiş bea 😂
@Bravehrart ahahahahaha ilahi siz ya
Bunlar görüntülü konuşsalar neler neler söylerler 😂😂
60 olsun mu be
ben herkese abi abla diye hitap ederim 70 yaşındada olsa.
Niye üzerinize alındıniz 😂
Yeğeni olduğunda
Daha bir 10 - 15 yılım olsun ya 🙂
40 ise dayidir teyzedir
50 den sonra abla demeye başlayabilirler
Tipe göre değişiyor
60 üzeri yaşlarda.
Benim yaşım
Benim saçlarım orijinal gri
9 sene var 60 a
Biliyorum kardeşim tam bir Leonardo Dicaprio modundayim 28 yaşında sevgilim var
Öyleler çünkü bu sitede fake foto kullanip beni gorseler ağzi acik kalır diye kolpa teyzelerle ve dayilarla dolu xhxioddl
Sadece yorumlarından bile anlaşılıyorlar teyze olduklari
45+ Galiba
40 üstü
45 olur
40 dır
40 üzeri
Sanırım şu an xD
+40 bence.
40 bence
30 dan sornası
30 35
50 üstü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?