3+1 evde yalnız yaşıyorum ev arkadaşı ilanı vermeli myim?

2 odası boş kullanmıyorum bulaşık bile çıkmıyor çamaşır ve kurutma makinesi ayda 2 kez çalışıyor aldığım yiyecekleri bitiremiyorum 1000 mphs fiber interneti tek başıma kullanıyorum ve bazen de canım sıkılıyor yanıma birini alsam pişman olur muyum?
3+1 evde yalnız yaşıyorum ev arkadaşı ilanı vermeli myim?
Cevapla