Bir kız yazmış 'hiçbir kadının full time çalışmasını istemiyorum umarım buna ihtiyaç duymazlar. Erkeklerin hayatının ise kolaylaşması gerektiğini düşünmüyorum."
İşte bu kadından adalet, eşitlik beklenir mi? Bu kadın mı lider olacak hukukçu olacak devlet başkanı olacak?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
İyi yerlere gelen Çok kadın örneği var
Yazımı okusan keşke😊😊
Erkekle kadın esittirbenim için ama kadınlar daha üstün
Zaten salt kadın olmak bile iyi yerdir.
Evet
Kadınlar az çalışsın erkekleri düşünemem ben diyen kadının dediği vicdansızlık ama.
Erkekler çalışmak zorunda zaten
Herkes çalışmak zorunda ama diyorum ki "kadınlar az çalışsın erkeklerin ise hayatını kolaylaştırmak istemiyorum" diyen kadının söylediği vicdansızlık bence..
Bunu diyorum yoksa sana karşı gelmiyorum
Haklısın da niye bu kadar taktın
Moralim çok bozuldu. Kadınların yavrusuyuz aslında hali ile onlardan merhamet görmeyi isteriz tabii.
Yavrusu mu nasıl yani
Aslında artık erkekleri sevmememizin sebebi var bu durduk yere olmadı
Erkekler, kadınların yavrusu ya yani. O bakımdan.
Evet anlıyorum ama her erkek de kötü değil inanın.
Allah iyi insanlarla karşılaştırsın.
Bizde kadının yavrusuyuz 😂
Doğru ama sizin hemcinsiniz bizim karşı cins hem yavru hem karşı cins olunca beklenti yükseliyor
Bir kızdan veya kadından Ne istiyorsun peki
Beni yargılamamasını, anlayışlı olmasını, cinsiyetçi olmamasını, akıllı olmasını.
Gel kucağıma aşkım senin sevgiye ihtiyacın var
Evett🙏🏻😊😊