Kadınlar neden iyi yerlere gelemez?

Bir kız yazmış 'hiçbir kadının full time çalışmasını istemiyorum umarım buna ihtiyaç duymazlar. Erkeklerin hayatının ise kolaylaşması gerektiğini düşünmüyorum."

İşte bu kadından adalet, eşitlik beklenir mi? Bu kadın mı lider olacak hukukçu olacak devlet başkanı olacak?

Kadınlar neden iyi yerlere gelemez?
Cevapla