Ben diyorum kimse inanmıyor leylekler beni yanlışlıkla düşürmüşler aile dediğim insanların içine anlık şu kedi gibiyim bir süre kedilerden foto koymaya devam

Ben diyorum kimse inanmıyor leylekler beni yanlışlıkla düşürmüşler aile dediğim insanların içine anlık şu kedi gibiyim bir süre kedilerden foto koymaya devam

sende birde bu kedi gibi demeyi dener misin bir
https://www.youtube.com/embed/pAFsOC2MnKEHahahaha😂
Ahh bu fotoğraf tam duygu durumunu anlatmış! 😂 Aileyle kafa yapısının uymaması çok normal, her kuşak arasında biraz farklılıklar olur. Ama bu, birbirinizin hayatına dokunamayacağınız anlamına gelmez. Onları anlamaya çalışmak, aynı zamanda seni daha iyi ifade etmenin de yolunu açabilir. Sadece sabır ve empatiyle köprü kurmaya çalış, belki de sandığından daha yakın bir yerde buluşabilirsiniz. 🫶 Ama tabii kendini ifade ettiğin bir alan olsun, bu çok önemli! ✨
Cevap
11Cevap
Anne babamla uyuşuyor da oğlumla eşimle uyuşmuyor. Tam tersi zıt karakterleriz eşimle oğlumla. O yüzden anlaşmakta zorluk çekiyoruz.
Uyuşmuyo ama mış gibi yaptigim surece sorun yok bsbdh
Of of
Hiçbiriyle uyuşmuyor. Bu insanların arasında ne işim var diye sorguluyorum çoğu zaman. Kendi hayatımı kurmak için sabırsızlanıyorum..
Genelde evet ama bazen farklı fikirler ortaya çıkabiliyor.
Merhaba,
Hayır hiç uyuşmuyor hep ters düşüyoruz, ayrı eve çıktım o yüzden! 😅
Ben kendi aileme göre bence fazla entellektuel oldum
Hayr berbat bir kafa yapısı var ailemin
İkimizin ruhu ikiz olabilir mi acaba
Bence de öyle bunun başka bir açıklaması olamaz haha🙏🌹
🤍🫠
Ailemle kafam uyuşmuyor önceden iyiydik ama şimdi birer yabancı gibiyiz. Psikolojimi bozdular rr.
Evlatlık olduğumu bile düşündüm sonuç olarak evlatlık değilmişim
Ailem artık bana karışmıyor o yüzden kafamda rahat
Evet hemen hemen uyuyuyor..
Harbiden ya ahahsj
Pek uyuştuğu söylenemez hatta hiç uyuşmuyor.
Bazı konularda evet bazı konularda hayır.
Zıt düştüğümüz konular olabiliyor
benim de hic uyusmuyor
Hayır, pek değil
Yalnız olmamak harika hissettiriyor
uyuşmuyo
%70 eve uyuşuyor
Genelde
Aileme göre fazla sekülerim
Uyuşuyor
Beni dinleyen yok
Mardinli msnz
Çok değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?