Nişanlandıktan sonra nişanlımdan soğudum?

Biz 3 yıldır tanışıyoruz üniversite de tanışmıştık üniversite bitti işimizi oturttuk o askere gitti geldi evliliğe adım atmak ikimizinde hayaliydi her şey yolunda gidiyordu birbirimizi çok sevdik ve bundan 2 ay önce nişanlandık her şey zaten nişanımın olduğu gün başladı o gün kurdelemiz kesildi ondan sonra ben de bir mide bulantısı baş dönmesi halsizlik başladı o gün bütün gün oturdum belli etmemeye çalıştım ama birden bire tuhaflaşmıştım o gün geçsin artık diye dua ettim o derece kötü oldum o günden sonra da nişanlıma karşı bir soğuma nefret geldi nedense hiç anlayamadım arıyor açmıyorum sesini duymak onu düşünmek bile midemi bulandırıyor artık yediğim içtiğim hiçbir şeyden tat alamaz hale geldim psikoloğa gittim heyecandan panik atak başlamış sen de dedi nişanlım da durumun farkına vardı annemi aradı neden benimle konuşmuyor telefonlarıma bakmıyor diye sordu annem de çok heyecanlı falan ben onunla konusucam dedi ama ben artık onu düşünmek bile istemiyorum sanki bana çok büyük bir kötülük yapmışta nefret etmişim gibi bir sinir var içimde ona karşı durumu anneanneme de anlattık anneannem aynısını bizim köyde bir kadın da yaşadı üstünde büyü varmış sonradan öğrendiler dedi sende de nazar veya büyü olabilir dedi artık o kadar çaresiz kaldım ki üstümde cidden büyü vs. Olduğunu düşünmeye başladım çünkü 3 yıldır aşık olduğum adama karşı bir anda nedensiz yere soğuma nefret etme midemi bulandırması hiç normal değil sizinde böyle bir olay yaşayan tanıdığınız var mı? Hocaya falan mı görünsem?

Nişanlandıktan sonra nişanlımdan soğudum?
Cevapla