Ailenin yanında yaşamak eziklik değil mi🙄?

kuzenim 28 yaşında ve cerrah oldu, kadın. ama hala ailesiyle yaşıyor😅 bir yaştan sonra aynı evde yaşamak çok saçma değil mi ya

Ailenin yanında yaşamak eziklik değil mi🙄?
Cevapla