Artık Masum Bir Evlilik Yapacak Kız Kalmadı?

Artık Masum Bir Evlilik Yapacak Kız Kalmadı?

Evliliği ticaret için kullanan kızların sayısı maalesef çok arttı. İnsan böyle olayları görünce evlenmekten soğuyor. Erkek tarafı geline düğünde takı takacağına söz verdiyse bu durumda nişanda takmak zorunda değil ki. Soruyu soran kız olayı öyle bi manipüle etmiş ki, sanki takılar bedava dağıtılıyor da erkek tarafı takmıyormuş gibi anlatmış. Kızların istekleri bitmiyor ya. Kız isteme sırasında yüklü bi mehir isterler, nişanda takı takılmasını isterler, düğünde hem takı takılmasını hem de pahalı bir düğün salonunda düğün yapılmasını isterler. Kızların tüm bu isteklerinin toplam maliyeti 1 milyon TL'yi geçiyor, eee erkek tarafı tüm bu maliyeti nasıl ödeyecek bunu hiç düşünmüyorlar, sadece kendi çıkarlarına bakıyorlar.

Boşanma olduğunda da bu kız kesin düğün altınlarını, nafaka ve tazminatını falanda ister. Utanmasalar neredeyse erkek tarafı bütün malını mülkünü ve parasını bize versin, bedavaya evlilik mi olur diyecekler 😄 Ben damadın yerinde olsam arkama bakmadan kaçarım. Sizin düşünceniz nedir?

Artık Masum Bir Evlilik Yapacak Kız Kalmadı?
Cevapla