
Evliliği ticaret için kullanan kızların sayısı maalesef çok arttı. İnsan böyle olayları görünce evlenmekten soğuyor. Erkek tarafı geline düğünde takı takacağına söz verdiyse bu durumda nişanda takmak zorunda değil ki. Soruyu soran kız olayı öyle bi manipüle etmiş ki, sanki takılar bedava dağıtılıyor da erkek tarafı takmıyormuş gibi anlatmış. Kızların istekleri bitmiyor ya. Kız isteme sırasında yüklü bi mehir isterler, nişanda takı takılmasını isterler, düğünde hem takı takılmasını hem de pahalı bir düğün salonunda düğün yapılmasını isterler. Kızların tüm bu isteklerinin toplam maliyeti 1 milyon TL'yi geçiyor, eee erkek tarafı tüm bu maliyeti nasıl ödeyecek bunu hiç düşünmüyorlar, sadece kendi çıkarlarına bakıyorlar.
Boşanma olduğunda da bu kız kesin düğün altınlarını, nafaka ve tazminatını falanda ister. Utanmasalar neredeyse erkek tarafı bütün malını mülkünü ve parasını bize versin, bedavaya evlilik mi olur diyecekler 😄 Ben damadın yerinde olsam arkama bakmadan kaçarım. Sizin düşünceniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer