Anneme rahatsız edecek bir davanışı yüzünden ses yüksetmem yanlış mı?

Sürekli bu konuyu konuşmak istemiyorum anne ne olur yapma anne tamam konuşmayalım artık anne bekle zaman geçince anlarız diyorum ama beni dinlemiyor en sonunda aynı konuda yine beni sıkınca sinirlendim bas bas bağırarak kendimi anlatıp yapma bilmiyorum diyorum sana diye bağırdım. Tamam ben bundan sonra sana asla karışmayacağım senin iyiliğin için söylüyorum bana bağıramazsın dedikten sonra çıktı gitti. Haksız mı oluyorum
Anneme rahatsız edecek bir davanışı yüzünden ses yüksetmem yanlış mı?
Cevapla