4 eş isteyen erkekler neyin kafasında?

Sosyal medya yaygınlaşmış. Kadınların eğitim oranı yükselmiş erkeğe ihtiyacı azalmış. Çalışma hayatının içindeler. Sayıca da azınlıkta değil erkekler. Kuma olacak kadın zengin yakışıklı güçlü bir yanı ortaya çıkmış erkekleri tercih eder. Bunların kel göbekli asgari ücretli halini mi tercih edecekler? Böyle bir şey sap erkekleri daha da saplaştırır. Sanıyorlar ki herkese 4 eş verecek devlet. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

4 eş isteyen erkekler neyin kafasında?
Cevapla