Hiç tanımadığım biri ile ne konuşacağım?
Buluşmaya otobüs ile gideceğim (arabam var)
" Aaaa araban nerde?" diyecek...
" Kaç para maaş alıyorsun?" diyince
" Kaç paralık adamsın" mı demek istedin diye çıkışıcam
Ya da
" Bana bakabilecek misin" diyecek...
" Kendine bakmaktan aciz misin?" diye çıkışıcam..
Hadi herşeyi geçtim.. Diyelim ki her şey güzel gitti...
" Kız istemek" neden bir saçmalık var bu ülkede...
" Memnun kalmadığımız zaman geri iade garantisi var mı?" diye soracağım kızı babasına.. Madem ki " Alıyoruz?" şartları da baştan konuşmak lazım değil mi?
Ve Öte yandan annem...
" Bizi rezil etme" korkusu...
Hiç başlamamak daha mı iyi acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer