Anacığım bana kız bulmuş, hiç başlamadan reddetsem mi ki?

Hiç tanımadığım biri ile ne konuşacağım?

Buluşmaya otobüs ile gideceğim (arabam var)

" Aaaa araban nerde?" diyecek...

" Kaç para maaş alıyorsun?" diyince

" Kaç paralık adamsın" mı demek istedin diye çıkışıcam

Ya da

" Bana bakabilecek misin" diyecek...

" Kendine bakmaktan aciz misin?" diye çıkışıcam..

Hadi herşeyi geçtim.. Diyelim ki her şey güzel gitti...

" Kız istemek" neden bir saçmalık var bu ülkede...

" Memnun kalmadığımız zaman geri iade garantisi var mı?" diye soracağım kızı babasına.. Madem ki " Alıyoruz?" şartları da baştan konuşmak lazım değil mi?

Ve Öte yandan annem...

" Bizi rezil etme" korkusu...

Hiç başlamamak daha mı iyi acaba?

Anacığım bana kız bulmuş, hiç başlamadan reddetsem mi ki?
Cevapla