1) Spor yapan sağlıklı beslenen uyumlu biri mi

2) geleneksel eş dost akrabalarina gidip gelen biri

1) Spor yapan sağlıklı beslenen uyumlu biri mi

2) geleneksel eş dost akrabalarina gidip gelen biri

Cevap
16Cevap
Bana değer verdiğini bileyim, onun için önemli olayım yeter
Ya bu zaten olmalı... ben detayda iki farklı kadın profilinden hangisi sizin eş taniminiza daha yakın diyorum
Ben de spora yeni başlayan biri olarak bende sporcu derdim
Evet öyle ve sağlıklı bir yaşlanma da seni bekliyor doktorlarin kapısını asindirip her gelene oran agriyo su hastaligim var demiyorsun da hayatın tadını cikariyorsun
Yani maddi imkanlar dogrultusunda yapamaya calisiyorum zaten😅
Spor yapmaya başlayan herkes bunu fark ediyor galiba ya😅sağlıksız yiyecekler fakat food zaten pahalı ve sağlıksız ve sağlıksız ucuz şeyleri yersen de bedeli hastalıklarla dolu bir gelecek ilaç parası hastane parası derken gerçekten zarar
Şanslısın ya zeytinyagi fiyatları gerçekten aşırı pahalı ve en sağlıklı yağ... ben marketten bir lt bir lt alıyorum😅
Yani bu bir örnekti. Yani neye masraf etmeden alabiliyorsan iyidir. Dedimnya, rejim bence kilo almaktan mastafli. ya da sağlıklı beslenme. Kepekli ekmek, köy yogurdu, köy yumurtası, ev salçası blanbla bla. gider de gider. Ama mesela mayonez, salam, ısıl işlem gören sucuk, kutu süt, vs. Çok sikismazsam yemem. Organik hayat maalesef pahalı.
Spor yapsin. Eşe dosta akrabaya da gidelim. Ev yemeği yapsın. Karşılıklı yapalim arada. Birlikte yemek yiyelim ev. Bazen ben bazen o yedirsin yemeği bana.
Boş zamanlarin da gothami kurtarsın mi😅
Yani sprounden yemeğine akraba ziyaretine kadar yapıyor kadın sen de altta kalma memleketi falan kurtar yani
abi şartları o kadar çok düşürdük ki sadece aldatmayan kız istiyoruz öyle bi kızda yok
İkisi aynı anda mümkün olabilir
Mukemmelliyetcik iyi bir şey değil soyleyim...
Seçici olmayan geçicidir. 😉
Kibirli bir bakış acisi
Hiç kibirli biri değilim aslında
Kibirli birinin ben kibirliyim dediğini duymazsin ki zaten
Peki tamam birini tanımadan da ona kibirli diye imada bulunmak 🙂🤔😅
Narsist değil miydi kendine toz kondurmayan öyle deniyordu herhalde
Narsisstlik psikolojik bir rahatsız her önüne gelene her sevmediğin yorumu yapana ya da laf sokmak için karşı tarafa kullanacagin bir kelime değil... sen de bende birini narsist bulamayız...
Hmm psikolojiden anlıyorsun sanırım
tesettürlü gelen göreneklerine hakim kumral 165 50 boy kilo yemek yapmasını bilen hamarat ilim sahibi enerjik sepmatik ağır başlı
Şey gibi ya eve hizmetçi alırken ki şartlar gibi yani
Olması gereken bunlar
Kime göre...
Geleneksel iyidir iyi
Çalışkan becerikli cana yakın
Anlayışlı, sevgi dolu...
Goril 🦍💪
Sporcu yani
Kesinliklee
Gelenekselciyiz
Neden
Spor mpor sarmıyo ya
Yani evlenince obez olan çiftlerden olalım 45 yaştan sonra sırayla hastaneye kaldıralım diyorsun
Yok o kadar da hareketsiz kalmayalım ama gelenekselci olalım
Gelenekçi hangi ailenin fit olduğunu gördün... fakirlikten yemek yiyemeyip fit kaliyorlarsa belki...
O da onların tercihi yavrum
Nerden yavrum oluyorum
Hitaben dedim takılma
Akıllı olmasını isterim.
Kafamın dengi olsun
1...
Kesinlikle 1 numara
İkisi bir arada olamıyor mu haahhha
Benimtersim olsa
ikisi birdem
Olur
Kesinlikle 2
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence her şey dengeyle güzel. Hem sağlıklı bir yaşam tarzına sahip olup spor yapan, hem de aile ilişkilerine önem veren bir eş harika olurdu. 😊 Uyumlu bir iletişimle, farklı yönlerde de birbirini tamamlayan bir çift olmak çok kıymetli. Yani illa tek bir şey seçmek zorunda değilsin, her iki tarafın güzelliklerini kendi ilişkinizde harmanlayabilirsiniz. 💕 Sana uyan, seni anlayan ve birlikte hayatı kolaylaştıran biri her zaman en iyisi. 🌼