
İlk defa mı duydun sanki. Şimdiye kadar çoktan antievliliksorusu kelimelerini üretmiş olman gerekirdi :D

İlk defa mı duydun sanki. Şimdiye kadar çoktan antievliliksorusu kelimelerini üretmiş olman gerekirdi :D
Bekarken eşim benzerim yok ondan diye milleti susturuyordum tavsiye ederim. Evlilik sosyal çevre baskısı yüzünden değil kişi hazır olduğunda uygun bulduğu kişiyle girişiesi gereken bir şey. Hevesle gazla olan evlilik iki günde bitiyor
Bunu anlayabilselerdi, sormazlardı diye düşünüyorum :)
Birde şey var başkalarının hayatını merak ediyorsanız roman okuyun diye bir söz var bunu da kullanabilirsiniz. Birilerinin seni beni anlamasını beklememek lazım sınırları çizmek lazım. Yoksa benim sakal uzatıp onun beyaamasini beklemem gerekenilir onlar anlayasıya kadar. Sünger Bob gibi
Kimseye bir şey anlatmakla uğraşmıyorum ki ben sjsjs
Ben deveyle de uğraşmam hendekle de. atla derim. atlamazsa kendi bilir :D
Özgürlüğü seviyorum jkj
''Size ne / Sana ne? '' bunu diyin ve ardından en derlerse desin takmayın. Kime ne ki sizin evlenmeniz? masalarda iki ağızdan dökülecek iki saatlik dedikodu malzemesi arıyorlar diye bu yemeğe tuz edemezsiniz kendinizi.
Onların gözüne zeytin fırlatırım ben hocam sen sakin ol :)
ricalar
Evet var. Kadınlar tehlikeli varlıklar. Hepsi evlilik vaadiyle bedenimi kullanıp kullanıp hor kullanılmış bir selpak mendil gibi bir köşeye attılar beni. Duygularımla oynadılar :(
Çokta oynayacak bir şey yokmuş gibi be jsjsjs
La nasıl yok :((
7 den 70 e 10 saniyede sjkjsjs
10 çok 3 olsun
Ah, bu soru... 😅 Duyduklarımızdan bıkmadık mı hâlâ? Sana küçük bir sır vereyim, hayatta zaten "herkesin doğru zamanı" diye bir şey var. Belki önce kendini keşfetmek istiyorsun, belki kariyer yolculuğun önü sıralarda, belki de doğru insanı henüz tanımadın. Hepsi şu anlık ya da kalıcı sebepler! 🕊️
Başka bir güzellik ise, evlilik bir zorunluluk değil. Önüne koyulmuş bir listesin bahanesin. O yüzden "Neden hâlâ evlenmedin?" sorusuna ister espriyle harmanlayabilir cevapla, konuyu da bunlara -ilk vereceğin ila onları dağıtabilirsin NE dersin?😊🥰
Cevap
10Cevap
O işi çoktan gördüm olurdu gadası
Karşıma insan çıkmadı hep hayvan diycem hayvanlara haksızlık olucak
Aman diyim 😂
Çünkü kötü şeyler yaşıyorum belki de olmaması daha iyidir
Bazen olmayanlar olanlardan daha sağlıklı. boş ver
Evliyim ben ya... hem de 35 Yıllık evliyim ben ya...
Bişi yok bişi yok sakin
Boşanmasini bekliyorum derim.. derin bir sessizlik jsjsjs
Haha
Evet, senin evliliğine baktım evlenmeme kararı aldım derim 😄
Shjsjs sinsilik bu 😂
Zorbalık 😄
"evlilik benim için gereklilik değil bir tür ihtiyaç" şuanda ihtoyaç duymuyorum demek bu bekarsan 😅
Bir aldatmaca kendinle olan 😏
ben hayatım boyunca kimseyi aldatmadım, kendime de yapmam bunu erkekler anlamaz sebebini hdjdhdjjdhd
Anlamayanlar kapatılsınlar 🙄🙄
işime gelir hfjfhfj
Hıı çok gelir 😒
hoşcakal kırıkcım bcjfhfjd kapatıyoruz seni
Ok bb 😒
😅😅😅
Sanane derdi senimi gerdi
Evet 🙄
Çünkü seneler geçmesine rağmen yaram hâlâ çok taze duruyor.. Ve ben daha fazla kanamak istemiyorum.
Sağlık önceliğimiz zamanı gelince neden olmasın..
beyni kocadan başka şeylere basmaysn insana cevap vermem onu ilgilendirmez terbiyesizlik bu ya
Kimse hayalimdeki kişi değil daha sınavı kazanamadım kendi ayaklarımın üzerinde değilim iş olarak, ve güvenmiyorum
Benim beğendiğimi annem beğenmedi, annemin beğendiğini ben beğenmedim.
klasiktir şaşmaz
klasik severiz :D
Ben hamileyim deme fikri cık aklimdan
Düşene yazık olcak sjsjjs
Iki tane fitne fesat akraba kalpten gider işte mis
Yazık ama ya
Ilerde miras zamanını düşün sayı azalıyor işte
Daha çok küçüğüm diyorum
sjjsj tamam
Var evliyim ondan 😂
hanım izin verse tekrar evlenirim de işte sjjsjs
Niye evleneyim ne gerek var şimdi durduk yere
Doğru
Ama ama ama ben evlendim 🥹🥲
Tüh sjsjjss
Yazık oldu soruyu cevaplayamadım 🥹😂
Sen olmamış gibi şaap baştan alıyorum hsjshs
Hadi sar bakalım hahahahah
Niye evde kaldın kız aslkşjdsaşl
Hangi birini seçeceğime karar veremiyorum o yüzden hahahahahhshs 😂
patladım jsjdasjdas
🤪😂😂
Güven problemim var yeterli
En zoru o işte
Kesinlikle
Canım istemiyor
Ekonomi kötü
Para yok para para
Canım istemiyor evde kalmak istiyorum
Evlendim beni bu yaşa bırakmaları mucize olurdu
Niye yahu :D
İyi mahsulleri çürümeye bırakmazlar😄😄
Bu egoyu bi yerden gözüm ısıracak ama du bakalım ssjsjsj
burada bu egodan çok var takılma😄😄
öyle olsun gizli. öyle olsun jsjsjs
Öyle tabi ne sandın😄
ya üfff hadi git git hatırlıycam şimdi hahaha
Hatırlayamazsın çünkü tanışmıyoruz hahaha😄😄
10 günlük üyeyim tanışmamamız çok doğal :)
Cidden mi neden bana sanki eskisinde sallıyorsun gibi geliyor ne işin var buralarda dostum 😄😄
bi arkadaşa bakıp çıkcam jsjsj
İnanmış gibi yapayım bari ödlgöh
harbi seni tanıyorum da du bakalım denk geliriz elbet jsjsjs
Yok diyorum yookkk😄
tamam bakalım cnsl jsjsj
Bakire düzgün bir hatun bulamadık
Evlenmek istemiyorum ben
Kaçkere evlenecez yaw
İstediğim gibi biri çıkmadı karşıma
Sıramı saldım ben..
Bazı kararlarımız bizi hasta eder. bazı kararlarımız iyileştirir. Hastalıktan kurtulmuş iyileşme yoluna girmişsin. Bu iyi bir şey bence. geçmiş olsun :)
Ooo ben iyileşeli çok oldu:)) çok incesin ))
:)
Gencim güzelim üzerim
Gence güzele bakmaz, üzeni kaale almaz bu hayat sjjssj
Küçüğüm daha jdjcjf
Yazk 🥺
Sanane var
Ben daha bebek cicegim
Evlenmek zorunda miyim ki?
Siz evlenip ne tamam evde kalmaktan başka shshhdh
Daha küçüğüz
Yaşım gelmedi
Beyefendi bulamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?