Eşlerinize sorumluluk veriyor musunuz?

4 aydır evliyiz ben çalışmıyorum evlendiğimizden beri kendi tercihimle işi bıraktım yaklaşık 12 yaşımdan beri çalışıyordum aralıksız biraz dinlenmek istedim eşimde saygı duydu ama kira ev gideri faturalar eşimin iş sorunları yani eşim bana saçım sert der ben araştırma yapar ona göre şampuan alırım haftada bir yüz bakımı yaparım kendisi kaşıklar evde nerde bilmez ona rağmen ben yoruldum diye eve gelince delirtiyo beni neyden sadece işe gidip gelmekten mi yani su elektrik ne kadar geldi haberi bile yok bide nikahla evlendik ama ev dizdik birlikte biraz borcumuz var borcu bilezikleri sattıp ödedim haberi yok bile ama çok yoruldum gezmesek olmaz mı nereye gıdıcez hep böyle sen ablamla git işte evdesin diyo bide sanki ablası benim kocam
Eşlerinize sorumluluk veriyor musunuz?
Cevapla