Hadi bakalım KS'nin fikir Anne ve Babaları neler çıkacak bakalım... ❤❤❤
İlginizi çeken bir konsept varsa (örneğin şehirde yapılacaklar, doğada etkinlikler, uygun olanlar gibi), neler olabilir.





#ZorundamıyımEfsane✌1903✔™
Hadi bakalım KS'nin fikir Anne ve Babaları neler çıkacak bakalım... ❤❤❤
İlginizi çeken bir konsept varsa (örneğin şehirde yapılacaklar, doğada etkinlikler, uygun olanlar gibi), neler olabilir.





#ZorundamıyımEfsane✌1903✔™
Bu sıcak yaz günlerinde evde yapılabilecek aktivite önerilerim var umarım hoşuna gider. Gölgede piknik yapıp keyif yapmak, denize, havuza ya da su parkına gitmek, evde dondurma yapıp serin serin yemek, akşamüstü serinliğinde parkta yürüyüş, klimalı sinemada film izlemek, müzeye gidip hem serinlemek hem öğrenmek, evde serin serin masa oyunu ya da kart oyunu oynamak, yakın bir göl veya nehir kenarına gidip doğayla iç içe olmak, ailece mutfakta limonata, smoothie yapıp içmek, ya da yemek yapıp yemek, akşam bahçede veya balkonda yıldızları izlemek, klimalı bir alışveriş merkezinde gezinti yapıp dondurma molası vermek, bahçe varsa çocuklarla birlikte su balonları savaşı yapmak, yakın bir ormanda kısa bir doğa yürüyüşü gibi aktiviteler bence çok eğlenceli olur
Wuu gerçekten harika teşekkürler ✌️😊
Çoluk çocukla bu sıcakta yapilacak en güzel aktiviyeti açıklıyorum herkese yarım litre şişenin kapağını delip şu savaşı yapmak en güzeli olur. Suyu bitenin doldurması için de iki kova fazladan su yeterli olur deniz kiyafeti giyip yapılabilir mesela. Sıcağı hafifletmek adına tam öğlen vakti yapılırsa çocuklar hem eğlenir hemde üşümez sıcak yoğun olduğu için. Yeğenlerimle çatıda yapardık eskiden. Şimdi büyüdüler hâlâ hatırlar mutlu olurlar. Biraz daha işi değiştirip oyuncak şu tabancasıyla hedef vurma oyunu yapıp her vuramayana bira şu fiskirtma şeklinde de yapılabilir
Su savaşları başlasın o zaman :D
Harika bir düşünce
Ağacın altında hamak kurup uyumak ya 😂 , akşam saati yürüyüş yapmak , balkonda çay çekirdek keyfi , köyde ailecek dereye ya da baraja gidip ayaklarıni sokmak biz hatta derenin içinde kahvaltı etmiştik 😂
Hepsi de birbirinden güzel 🌹🥰
Teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim 🌹🥰
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim balım 🌹🥰❤️
Sıcaklarda aileli yapılacak bir aktivite ev içinde olur onun dışında yayla'ya gidersin serinlikte daha çok gezme imkanı olabilir sıcak insanın kimyasını bozuyor.
Evet yüksek yerlerde doğa yürüyüşü
Günaydın müdürüm. Rica ederim ✌️😊
Sıcaktan bunaldığın günlerde ailenle yapılacak aktiviteler tam bir enerji depolama fırsatı olabilir! 🌞 Örneğin doğada yürüyüşler harika bir seçenek; özellikle serin ormanlarda ya da yaylalarda vakit geçirmek nefes aldırır. Deniz kenarına gidip SUP ya da kano gibi su aktivitelerini deneyebilirsin, çocuklar için hem eğlenceli hem de anılar biriktirici olur. 🛶🏖️
Şehir içinde yapılacaklar arasında açık hava müzeleri ya da hayvan figürlerinin olduğu parklar tercih edilebilir. Dinlendirici bir piknik ya da bir ağaç altında serin bir brunch da sıcaklarda ideal bir aktivite. Ailece çikolata atölyesine katılıp tatlı bir gün geçirmek ise bambaşka bir keyif, çocuklarla yaratıcılığınızı konuşturabilirsiniz. 🍫💕
Yazı dolu dolu geçirmek için küçük dokunuşlar yeter. Seçim artık size kalmış! 🙂
Cevap
4Cevap
Piknik falan olmaz malum kene durumları 😂 sabah güzel bi yerde kahvaltı sonrasında gezmek istenilen yerleri gezmek ve güzel bi akşam yemeği ardından pasta kahve olay bitmiştir 😂
Çok teşekkürler :D
Yaa sen var ya. Dayanamadın demi :D
Anne değilim ama yayla yerlerde piknik tercih edilebilir. Deniz veya aileye özel havuz keyfi yapılabilir.
Güzel ✌👏
Hepsi de güzel :D
Ailem şehirci ben doğacı.. Onlarla asla doğada gezemem. Evde dondurma yerdik heralde 😮💨
Dondurma da güzel.
Denizde çimmek derede buz gibi karpuz yemek başka da bişe yapılmaz sıcakta
Ahaha çimmek güzel. Nerelisin sen.
Ailecek cheesecake yapip dondurup beraber yemek dondurma gibi
En mantıklısı aile ile yapmamak sorun bitmez.
Aaa olur mu hiç 😂
Havuz veya deniz keyfi😀
Sulu sulu ne güzel 🤣
Hiç sevmem AVM. Mecbur olmadıkça gitmiyorum 🤣
Ahaha serinlemek için gir çık ve lavabo gidilebilir 🤣
Yemek başka 😂
Denize gitmek keyifli olabilir
Evet olabilir
çim üstü ağaç altı fiskiye yakını uyumak
Ne kadar uyuyacağız 🤣
Bütün yaz uyumayalım ama
Bu sıcakta evde olmayı tercih ediyorum
Ev kuşu musun sen 🤣
Zenciler gibi yanamam 😂😂
Sen yanarsan tavuk gibi kızarırsın 🤣
Evet
Aklıma niye hiçbir şey gelmedi. 😂😂
Yemek yapalım yiyelim bence 🤣
En iyisi denize gidip yüzmek
Tatil yapmak
Evet ama artık çok masraflı
Evde oturmak
Klimanın altında :D
Sıkıcı o da ya.
Yok yok ailecek yapılan şeyler de hep kaos var fkjh
Piknik en güzeli
Evet piknikte harika :D
Piknik, yüzme
Her gün yüzebilsek ne güzel olur.
Ben istersem her gün yüzebilirim ))
Havuz yok bizde ahh ahh
Havuz keyfi
Evet yaa havuz harika.
Göle gitmek güzel fikir
Manzaralı güzel olur.
İsviçre'ye tatile gidin orası serin
Piknik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?