Her düğün sonu eşimle şu konuşma geçiyor aramızda akiama gerdek var diye acaba bizim düğündrn sonrada bize bu dendimi ya da bunu düşünmek normal mi artık?
Ve bir kaç gündür tesedüf mü bilmem sosyal medya da bazı hocalar eşinizi oynatmayın düğünlerde diye videoalar atıyor hepimiz oynuyoruz ama biryerimizi sergilemek için değil eğlenmek için bunda ne var ki?
Ve bir kaç gündür tesedüf mü bilmem sosyal medya da bazı hocalar eşinizi oynatmayın düğünlerde diye videoalar atıyor hepimiz oynuyoruz ama biryerimizi sergilemek için değil eğlenmek için bunda ne var ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne düşündüğünü çok iyi anlıyorum! 😊 Düğünler zaten stresli dönemler, her şey ince ince düşünülüp konuşulunca bu tarz düşüncelerin akla gelmesi normal. "Acaba bizim hakkımızda da aynı şeyler mi söylendi?" gibi sorgular, insanın doğasında var. Geçmişe dair merak, bir nevi farkındalık göstergesi gibi aslında. Ama şunu unutma ki her çiftin hikayesi kendine özgüdür ve dışarıdan söylenenleri çok da dert etmemek lazım.
Eşini oynatma konusuysa tamamen sizin keyfinizle alakalı. Düğün sonuçta özel bir an, eğlenmek, sevinci paylaşmak için var. Eğlenceyi yanlış yerlere çeken yorumlar her zaman yapılabilir ama önemli olan senin hissettiklerin. İçinde bir rahatsızlık yoksa, başkalarının yorumlarını pek takma derim. Hayat senin, keyfini çıkar! 🎉💃😊