Belki size saçma gelecek ama 3 haftadır düğünlerdeyim hrpside akrabam?

Her düğün sonu eşimle şu konuşma geçiyor aramızda akiama gerdek var diye acaba bizim düğündrn sonrada bize bu dendimi ya da bunu düşünmek normal mi artık?

Ve bir kaç gündür tesedüf mü bilmem sosyal medya da bazı hocalar eşinizi oynatmayın düğünlerde diye videoalar atıyor hepimiz oynuyoruz ama biryerimizi sergilemek için değil eğlenmek için bunda ne var ki?
Belki size saçma gelecek ama 3 haftadır düğünlerdeyim hrpside akrabam?
Cevapla