Karşı cinsin toplu tasimada yanıma oturmasi?

Otobusdeydim. Yan koltuk boş. Otobüste ne dolu ne boş. Bos koltuklar var kimsenin oturmadığı. Bende çok böyle temas sevmeyen biriyim. Rahat rahat gitmek istedim. Bir kız geldi boş yer varken yanıma oturdu. Yani bendede bir huy oldu yanimda biri varkwn mesaj yazmıyorum erkekde olsa sanki okuyormuş gibi geliyor bana. rahatsız oluyorum. simdi diyeceksiniz ilk defa mi kız gordun falan. Hayır ilk defa görmedim kiz çevremde var ama rahatsız oldum sonuçta. güzel, şık giyinmiş, modern bir kızdı ama yani neden ben. Ben şahsen karşı cinsin yanına oturmam oturacaksamsa izin alır otururum. Sizce ben mi rahatsız olduğumdan bana değişik geldi yoksa normal bir şey mi?

Karşı cinsin toplu tasimada yanıma oturmasi?
Cevapla