Tek geçmişi temiz kişi ben kalmışım gibi hissediyorum normal mi?

Herkesin mutlaka geçmişde karşı cinsle yediği bir nane olmuş anlatılanlara göre. Sadece sanaldan birkaç uygunsuz şeyler oldu onda da ben tövbe ettim yaşım çok küçüktü din hakkında fazla bilgim olmadığı zamanlardı önemli olan reel zaten.

Güncellemeler
11 ay
Şu gizlenip de sövüp engel atan oelar size hiç mi erkeklik öğreten olmadı lan daha bu sitede bile gizlenip küfür ederek kaçıyorsanız reelde sizi çok üzerler
Güncellemeler
11 ay
Gizli üyelere kapatacağım bundan sonra sorularımı hadi bakalım o gizlenip de sövenler bir daha nonoşluğunu gitsin başka sorularda yapsın
Tek geçmişi temiz kişi ben kalmışım gibi hissediyorum normal mi?
Cevapla