Eşimin bu yaptığından sonra nasıl yüzüne bakacağım?

Bugün eşimle oluşturduğumuz iş yerinde beraber çalışıyorduk o yorulmasın diye bütün işi ben üstlendim ve yeni regl olmuştum gülüp eğleniyorduk önceden kavga ettiğimiz konuyu ablam bugün yeni öğrenmiş ve bana mesaj attı eşin seni öldürmekle nasıl tehdit eder ayrıl diye ben de bunu duyunca ablama olayı anlattım ve her şeyin bittiğini söyledim ve eşim yanıma gelip bana ne olduğunu sordu ben de bunu söylemek istemedim ve telefonu almak istedi ben de vermedim çünkü ablam kötü kelimeler kullandı ve bunu görmesini istemedim görürse canı sıkılacak ve ablamla olan arası bozulacak ben de ısrarla telefonu vermedim o da fazla ısrar etti bunun sonucunda iş yerinde dayak yedim anlamın ortası şişti ve küçük bir yarık var buna rağmen iki kere boğazıma sarıldı bu olaylar geçtikten sonra iş yerini kapattık ve patron işten çıkmamızı ve dükkanı kapatmamızı söyledi hastaneye gitmem gerektiğini ve bu sırada onlarca kurye o halimi gördü acınası baktıkları için çok üzüldüm eşim ağladı sarıldı ama bu çözüm değildi üzgün olduğunun farkındayım ama bana yapılanları asla unutamıyorum şu an evdeyim ve o da mutfakta bu konuda sizin ne düşünüyorsunuz merak ettim

Eşimin bu yaptığından sonra nasıl yüzüne bakacağım?
Cevapla