Kadınlar neden halen daha birbirlerinin yanında değil?

Çok emek veriyorum kadınlara, ama pasif kalıyolar hala :(

Kızlar biz güçsüz akıl yoksunu beceriksiz varlıklar DEĞİLİZ.

İYİLİĞİMİZİ İSTEYELİM ARTIK YA! 💗

Birlikte olursak çok yükseliriz hayatta mutluluğumuza inamamayız cidden..

Şuna bı inanın artık içinizdeki güçle...

Kadınlar neden halen daha birbirlerinin yanında değil?
Cevapla