Neden kimseyle konuşmak içinizden gelmiyor?

Merhaba nasılsın aşamasından sonra sıkılıp o kişiye hiç yazasım gelmiyo 😅 ve yazmıyorum
Güncellemeler
11 ay
Yani karşıdaki bi iliski hayali kurarken bende nötr duygular ve kaçış. Çok yakışıklı herşeyi mükemmel olsa bile, altını çiziyorum
Neden kimseyle konuşmak içinizden gelmiyor?
Cevapla