Cinsiyet konusunda bu denli cahillikle karşılaşan tek ben miyim?

İlk çocuğum kızdı insanlar cinsiyeti ne diye sorup kız diye cevap verdiğimde; " yaa olsun neyse hayırlısı olsun" diyip dudak büyüyordu

Yine hamileyim. Cinsiyet erkekmiş. Cinsiyeti soruyorlar erkek dediğimde; "cidden mi oo çok sevindim" diyorlar ve gözleri parlıyor.

Çok denk geldim. Ve gıcık oldum kurban olsunlar kızımın tırnağına. Evladın kizi erkeği mi olur. Bunu yaşayan tek ben miyim herkeste mi aynı Bu durum?

Cinsiyet konusunda bu denli cahillikle karşılaşan tek ben miyim?
Cevapla